3 грешки при избора на консумативи за заведения, които ви струват скъпо

Когато управляваш заведения за хранене или кетъринг бизнес, изборът на правилните консумативи е от огромно значение за качеството на предлаганите услуги и удовлетворението на клиентите. Ако те не са подходящи, това може да доведе до сериозни икономически загуби, да компрометира хигиената и да остави негативно впечатление у посетителите. За да избегнеш най-често срещаните проблеми при избора, разбира се, е добре да знаеш какви са те и точно за това ще ти разкажем в следващите редове.
Избираш нискокачествени продукти
Понякога в стремежа си да спестиш от бюджета е възможно да заложиш на евтини еднократни консумативи. Това обаче често води до:
- лошо представяне – тънките чинии и чаши се чупят лесно и оставят неприятно впечатление у клиентите;
- повишена консумация – когато материалите са некачествени, ще използваш двойно повече артикули за същия обем работа;
- компрометиране на хигиената – нискокачествените и дефектни опаковки могат да компрометират безопасността на храната.
Затова е важно да инвестираш в избор на консумативи с гарантирано качество, които ще издържат по-дълго и ще осигурят по-високо ниво на безопасност, съветват професионалистите от Konsumativ.
Поръчваш неправилни продукти, които не са съобразени с вида на заведението
Не всяка чиния или кутия за храна е подходяща за всеки тип заведение. Когато не направиш правилен избор на консумативи според спецификата на предлаганите храни, рискуваш:
- лошо съхранение на храната – неподходящата опаковка може да развали качеството на продукта при доставянето му;
- излишно харчене на средства – купуваш продукти, които не използваш ефективно и трупаш ненужни разходи;
- негативно впечатление – неподходящата презентация на храната влияе директно върху възприятието на клиента за качеството на услугата.
Добре е да правиш избор на консумативи спрямо конкретните нужди на заведението – независимо дали става дума за кафене, бързо хранене, или изискан ресторант.
Пренебрегваш доставката на консумативите и комуникацията с доставчика
Честа грешка е да не обръщаш внимание на условията за доставяне и поддръжката на асортиментите. Това може да доведе до:
- закъснения в доставките – липсата на навременна доставка води до спиране на работния процес;
- несъответствие в продуктите – ако не провериш доставката, може да се окаже, че тя съдържа различни артикули от заявените.
И, естествено, ако консумативите не са на ниво, клиентите веднага усещат, че правиш компромис с обслужването.
Ето защо е важно да работиш с професионалисти, които предлагат качествени решения и надеждна доставка, и да подходиш правилно към избора на консумативи. Подбери ги правилно и те ще ти помогнат да превърнеш ресторанта си в отлично място за хранене и да минимизираш разходите още от първия ден.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/Life/3-greshki-pri-izbora-na-konsum/