Направиха я на мартеница: Колко се купува Виктория от „Ергенът“
Баба Марта тази година идва с нова визия - мартеници със снимки на участничките в “Ергенът”, пише „Лейдизоун“.
Ликът на Виктория Асенова изгря върху традиционното за март месец украшение. В ТikTok се завъртя видео, което показва стелаж с мартеници, като дизайнът на една от тях е със събралия популярност кадър от втори епизод на хитовото романтично риалити. До сега видеото е събрало повече от 700 хиляди гледания и над 60 хил. харесвания в социалната мрежа.
Всяка година много креативни производители на мартеници измислят дизайни, с които да отговорят на текущите тенденции, за да привлекат вниманието на клиентите си.
Още от старта на трети сезон на „Ергенът“, риалити форматът се превърна в популярна тема на обсъждане сред потребителите. Виктория се оказа истинска сензация в шоуто, привличайки вниманието на зрителите още влизането си, със забележителните си реплики – „Алек, да знаеш, че аз съм твоята бъдеща съпруга!“ и други. Претендентката за сърцето на „Ергенът“, твърди, че в реалния си живот има много обожатели. Нищо чудно, че ликът ѝ се появи и на мартеница.
Популярното видео достигна и до самата Виктория, която сподели своята молба към създателя на мартениците да се свърже с нея, за да може и тя да си закупи от тях. Оказва се, че те са толкова популярни, че вече не могат да се открият никъде в София, става ясно от видеата на Виктория.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/Life/napraviha-ya-na-martenitsa-kol/