Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Ароматна диета против напълняване

Хороскоп

Ароматна диета против напълняване

Снимка:

За да ядете по-малко, вдишвайте приятни, неутрални хранителни аромати през деня

Арома-специалистите препоръчват „ароматна” диета на жените, които искат да отслабват и водят борба със собственото си тегло. Това не е хранителна диета, а опит за „отблъскване” чувството за глад. Ако редовно се придържате към ароматната диета, можете лесно и без мъчение да отслабнете с около 12 кг за период от приблизително половин година или това прави около 2 кг всеки месец. Едновременно с това обаче са необходими и физически упражнения.

За да ядете по-малко, вдишвайте приятни, неутрални хранителни аромати през деня - например банан, ванилия, зелена ябълка, канела. Прави се по следния начин:

Нарежете парченца банан, зелена ябълка, добавете ванилия, мента и канела. Загрейте ги в олио и вдишайте аромата, когато почувствате глад или преди ядене.

Могат да се използват билки, подправки, ароматни екстракти, етерични масла.

За да ядете по-малко при следващото хранене, вдишвайте миризмите „преди“ и „по време“ на храненето. За да не преяждате вечер, през деня не прескачайте храненията, а вечер се "хранете" с аромати.

Работата е в това, че до края на деня рационалната част от съзнанието "заспива", само емоционалната част "работи". Затова тя ни кара да преяждаме, дори без да осъзнаваме този факт. Миризмите потискат апетита, защото действат директно върху емоционалните части на мозъка.

Техника за вдишване: затворете едната ноздра и поемете три дълбоки вдишвания от другата; след това сменете ноздрата и повторете същото.

За "ароматно отслабване" са подходящи инхалатори, арома лампи. Дръжте инхалаторите под ръка в непосредствена близост. Когато ръката отново посегне към сандвича или шоколада, нека се натъкне на инхалатора.

При повече наднормено тегло и прекомерен апетит вдишвайте ароматите възможно най-често. В първия етап на "лечението" - до 300 пъти на ден.

Често променяйте ароматите - привикването намалява ефективността на метода.

За да разберете по-добре хранителните си навици, водете си дневник. Насладете се на естествените миризми на храната. Яжте храната гореща: горещите ястия, особено сосове и супи имат по-силна миризма.

По време на прилагането на всяка една диета внимателно наблюдавайте своето общо и емоционално състояние. При най-малкия признак на влошаване на вашето здраве и общото състояние, при появата на виене на свят, главоболие, болки в стомаха или всякакви други неприятни усещания, незабавно прекратете диетата и се върнете към нормалното и привично хранене.

Здравето е най-важно!  


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още