Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Четири съвета как да подобрите и най-депресивния ви ден

Хороскоп

Четири съвета как да подобрите и най-депресивния ви ден

Четири съвета как да подобрите и най-депресивния ви ден - Tribune.bg
Снимка:

Понякога всички се борим с лошото настроение, особено през зимата. В такива ситуации е добре да имате подкрепа или да знаете съвети, които могат да бъдат много полезни. Експертите съветват, че е най-добре да се съсредоточим върху онези неща, които можем да променим, както и да премахнем токсичните хора от нашата среда.

Ето още няколко начина:

Оставете миналото зад себе си

За да започнете отначало и да сте по-щастливи, спрете да живеете в миналото и се съсредоточете върху настоящия момент и целите си, които искате да постигнете в бъдеще. Спрете да се стремите да бъдете това, което другите хора мислят за вас или да се занимавате с неща и ситуации, които не можете да контролирате. И никога не съжалявайте и не се измъчвайте за грешките, които сте правили в миналото, защото това наистина няма смисъл. След като се научите да оставяте миналото зад себе си, ще се почувствате много по-свободни.

Излезте сред природата

Научно е доказано, че чистият въздух и разходките сред природата могат да повлияят положително на настроението ни. По време на почивка от работата, отидете до близкия парк или в гората. Независимо от времето навън, дневната светлина оказва положителен ефект върху тялото и ще засили производството на хормони, които отговарят за доброто настроение.

Заобиколете се с позитивни хора

Ако искате да се почувствате по-добре, стойте далеч от хората, които ви правят тъжни и се опитайте да се заобиколите колкото се може повече с близки хора, които ви обичат и подкрепят и в чието общество се чувствате добре. Ако сте депресирани, говорете с близък приятел или доверен човек. Кажете какво ви притеснява, защото със сигурност ще ви дадат добър съвет и след това ще се почувствате много по-добре и по-позитивно.

Бъдете благодарни

Всеки път, когато се почувствате тъжни, ядосани или разстроени, седнете за момент и помислете за всички неща, за които сте благодарни в живота си. Запишете ги. Прекарайте известно време в тишина и медитация. Запитайте се, наистина ли е толкова лош животът ви? Помислете какво можете да направите, за да промените живота си към по-добро и се стремете да практикувате благодарност ежедневно, защото изследванията показват, че благодарните хора са много по-щастливи и по-доволни. Редовното практикуване на благодарност ще има положителен ефект върху вашето емоционално и психическо здраве.


Коментари (1)

Гергана Гацева БЛАГОДАРЯ!
26.01.2020 19:33 / Отговор

Добави коментар




Топ новини виж още
Актуална тема
Анкети
Искате ли връщане на хартиената бюлетина?
Покажи резултати Скрий резултати