Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Диетата на Миранда Кер

Хороскоп

Диетата на Миранда Кер

Снимка:

Австралийският модел Миранда Кер - един от най-известните модели на „Виктория Сикрет“ е майка на две деца и въпреки това винаги изглежда прекрасно. Нейната изваяна фигура няма нито един излишен кг. Това е резултат от постоянни тренировки и занятия по йога, както и диета, която тя спазва през целия си живот. Както се оказа, няма нищо сложно в правилата на нейното хранене. Всяка жена, което мечтае за красива фигура, може да ги следва.

Въпреки факта, че Миранда има късмет с генетиката, тя не отрича факта, че диетата играе голяма роля в живота й. Диетата й се основава на пресни зеленчуци, плодове, месо, риба, ядки и зелени салати. Освен това приема витамини, добавки (коензим Q10, омега-3 и омега-6) и пробиотици.

„Наистина обичам органична храна. Обичам салати от спанак, авокадо, целина и броколи. Толкова е прекрасно да живееш с усещане за лекота “, споделя Кер тайната си да бъде слаба. Въпреки това моделката понякога си позволява да хапне пица, но не цяла, а колкото да я опита, или малко парче от любимата си торта.

Всеки ден Миранда започва с чаша топла вода с лимон на празен стомах – това помага да се стартира работата на цялото тяло и да се подготви за преработването на храната. След това изпива протеинов шейк или смути, направено от спирулина, годжи бери, семена от чиа и протеинов ориз на прах. Въпреки че закуската може да е различна...

Примерно меню за деня:

Закуска: тост с авокадо и яйце или салата от пресни плодове, или смути.

Втора закуска: разнообразни ядки и зелен чай.

Обяд: печена сьомга с куркума, лимон и чесън. Зеленчукова салата - рукола, соеви кълнове, авокадо, краставица, червено зеле. За дресинг тя смесва супена лъжица зехтин, капка лимон и една чаена лъжичка ябълков оцет.

Вечеря: печено пилешко и картофи.

Преди лягане: плодове и чай без захар.

Любимата салата на супермодела

Продукти: сьомга на скара, спанак, копър, зелени маслини, домати и моркови.

Изсипете лимонов сок над всичко и ще получите прекрасно здравословно ястие, което е идеално за обяд или вечеря.

Моделът прави основния залог в диетата си за обяд. Друг от любимите й варианти за обяд е тунизийска пилешка салата с радикио (радичио) - разновидност на цикория, рукола, спанак, краставица, авокадо, карфиол и кълнове. Плюс супа с пюре от тиквички, къри, чесън, лук и кокосово мляко. Приготвя се лесно: свежо, питателно и вкусно!

Едно от основните правила на храненето на Миранда: никога да не се замразява нищо и да не се оставя храна. Готвенето трябва да е точно толкова, колкото можете да се изяде наведнъж.

Австралийският модел пие много чиста вода (поне два литра на ден). Нейният приоритет е зелен чай или ройбос, както и студено пресовани зелени сокове. Напълно е изключила газирани напитки и алкохол. Както се вижда, резултатът си заслужава! Повече от 10 години моделът не тежи повече от 50 кг при ръст 175 см. И между другото, благодарение на това правилно хранене и йога практика много бързо се връща към идеалната си форма.  


Топ новини

виж още

Актуална тема