Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Древно изкуство за хармонизиране на емоциите, ума и тялото

Хороскоп

Древно изкуство за хармонизиране на емоциите, ума и тялото

Снимка:

Джин шин джицу помага за балансиране на емоциите, като просто се стимулират определени точки на ръцете

Фармацевтичните продукти не са единственият начин да се отървете от неприятните усещания в тялото. Може да използвате отличен алтернативен метод от японската медицина. Някои източници го посочват като китайски. Според тази доктрина пръстите на ръцете са пряко свързани с 10-те жизненоважни вътрешни органа - всеки пръст на ръката е свързан с 2 органа в тялото. Този метод всъщност е доказал своята ефективност: отделяйте по няколко минути на ден и ще можете да забравите за проблемите завинаги!

Древният метод за лечение е известен като „Джин шин джицу“. Помага за балансиране на емоциите, като просто се стимулират определени точки на ръцете. Техниката се основава на знанието, че определени точки на пръстите са свързани с физическото и емоционалното здраве на цялото тяло. Методът се основава на плътно обхващане на определен пръст в продължение на 3-5 минути. В този кратък период от време трябва да се съсредоточите върху дишането си: опитайте се да дишате дълбоко и бавно. Отпускайки ръцете, трябва леко да масажирате всичките си пръсти. Всичко, от което се нуждаете е 3-5 минути!

Също така е важно да се отбележи, че определен орган е свързан и с определена емоция! Разбирайки правилно емоционалното си състояние, можете също така да излекувате вътрешните си органи и да върнете тялото си в нормално състояние.

Джин Шин Джицу е практика, тясно свързана с медитацията. Когато масажираме пръстите или болезнените точки на тялото и в същото време бавно и дълбоко дишаме, влизаме в специално, медитативно състояние на съзнанието. И така е най-лесно да стигнем до основата на емоциите и състоянието на ума. Пръстите на ръцете са основните генератори на тревожност, страх, самосъмнение и раздразнителност. Нежното им масажиране или просто притискане, не само ще ви отърве от негативни емоции, но и ще подобри работата на специфични органи на тялото.


Палец

Органи: далак и стомах

Емоции: депресия и тревожност

Физически симптоми: главоболие, кожни проблеми, нервност, коремна болка

 

Палецът е ключът към решаването на всички проблеми на живота. Той е пряко свързан с емоции като тревожност и депресия, свързани с далака и стомаха. Ако забележите, че сте притеснени и страдате от главоболие или пристъпи на нервност

напоследък, опитайте се да обгърнете този пръст с дланта на другата си ръка. Не стискайте много силно. Задръжте в това положение за 3-5 минути, докато не забележите, че сте изчистили ума си. Чудесен начин да рестартирате операционната система на мозъка си!                       


Показалец

Органи: бъбреци, пикочен мехур

Емоции: объркване, недоволство, страх

Физически симптоми: храносмилателни проблеми, болки в мускулите, зъбобол, болки в гърба.

 

Показалецът на ръката е отговорен за появата на емоции като страх и объркване, както и за бъбречната функция. Доказано е, че масажът наистина помага за лечение на бъбречни заболявания. След тези масажи се чувстват по-добре и тези пациенти, които имат проблеми с мускулите и болки в гърба. 


Среден пръст

Органи: черен дроб, жлъчен мехур

Емоции: раздразнителност, гняв, несигурност

Физически симптоми: проблеми с кръвообращението, главоболие (особено във фронталната област), умора, менструални болки, мигрена

 

Ако сте чувствате много уморени напоследък, може да сте пропуснали концентрация на кръв в средния пръст. Стиснете го за 3-5 минути. Този пръст е свързан и с емоции на гняв и раздразнителност. Масажът му също помага да се справите с проблеми с черния дроб. Това упражнение дава забележим ефект на релаксация. След такъв масаж кръвното налягане и нивата на тревожност се нормализират.       

Tribune.bgTribune.bg

Безименен пръст

Органи: бели дробове, дебело черво

Емоции: страх, песимизъм, тъга

Физически симптоми: кожни заболявания, храносмилателни проблеми, астма и други проблеми с дишането

 

Ако имате съмнения или чувствате негативна енергия вътре в себе си, опитайте да се съсредоточите върху безименния си пръст. Масажът му също помага при храносмилателни и дихателни проблеми. Той също така намалява болките в гърдите и в бъбреците. Когато правите тези упражнения, не забравяйте винаги да запазвате спокойствие и да контролирате дишането си!


Малък пръст (кутре)

Органи: сърце, тънки черва

Емоции: безпокойство, нервност, стрес, липса на самочувствие

Физически симптоми: сърдечно-съдови заболявания, проблеми с костите, възпалено гърло

 

Ако няма начин да спрете бушуващите мисли в главата си, причината е, че малкият ви пръст е станал прекалено твърд. Когато го масажирате, опитайте се да се съсредоточите

върху това, което правите и да изчистите ума си за безкрайния шум. Концентрирайте се! Това упражнение е също така чудесно за тези, които страдат от болки в гърдите или проблеми с нервната система. 

Дланите на ръцете ви също са важни. Можете да натиснете центъра на дланта си, да направите три пълни вдишвания и да издишате и след това да го повторите отново. И така - ритмично, няколко пъти, докато гаденето премине. Има дори доказателства, че това упражнение помага на пациенти с рак да облекчават симптомите на химиотерапията.

Ако искате веднага да намалите безпокойството, притиснете палеца на едната ръка върху дланта на другата, като поставите палеца точно в центъра на дланта.

Ако изпитвате болка в тези органи на тялото, не забравяйте да опитате този лечебен метод: болката ще изчезне след няколко минути!


Как да използвате Джин Шин Джицу на практика?

Методът Джин Шин Джицу е много прост, лесен за практикуване и няма да ви отнеме много време и усилия. Придържайте се към следния модел на действие:

Изберете удобно положение на тихо и уединено място. Нищо не трябва да разсейва вниманието ви. Дишайте дълбоко няколко минути, освободете се от мисли и вътрешно напрежение. Вземете пръста, който е отговорен за състоянието, което ви притеснява и притискайте 3 до 5 минути плътно, но не много силно. Освободете пръста си, поемете дълбоко въздух и издишайте. След това масажирайте останалите пръсти последователно  в продължение на три минути.                                                              

                                 


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още