Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – четвъртък – 9 юни 2022

Хороскоп

Хранене по лунен календар – четвъртък – 9 юни 2022

Хранене по лунен календар – четвъртък – 9 юни 2022 - Tribune.bg
Снимка:

До 15:08ч продължава 10 лунен ден и все още всичко е позволено да се яде, не трябва да се гладува, нито да се придържате към строга диета. Може да се яде месо.

Подходящо е да се ядат макаронени изделия, всички видове сирена, пирожки с месо, царевица. От сладките продукти – кифличка, шоколад и мед. На масата обезателно трябва да присъства натурален зеленчуков сок. Подходящи са доматен сок и сок от моркови.

От 15:08ч започва 11 лунен ден и е добре по възможност да се направи разтоварване или да се ядат моно продукти. Например яжте само плодове или само зеленчуци: да не се смесват на едно ядене. Един вегетариански ден ще подобри значително състоянието ви, ще намали тежестта върху тялото, ще подобри функционирането на органите.

Ако не можете да си представите живота без месо, опитайте поне да приготвите ястията от него на пара или във фурната и с минимално количество мазнини и подправки.

ПЕЧЕНИ ТИКВИЧКИ С КРОМИД

Продукти: 6-7 бр. тиквички, 3–4 глави кромид лук, 1/2 чаена чаша растително масло, 1/4 чаена чаша ориз, магданоз 1/2 връзка, 2 супени лъжици брашно, 2–3 бр. домати, сок от сварени и прецедени домати 250 мл (1 чаена чаша), червен и черен пипер, сол на вкус.

Приготвяне: Тиквичките се измиват, обелват се и се нарязват на колелца.

В мазнината се задушава до златисто оцветяване ситно нарязаният лук, а след това се прибавят обелените и ситно нарязани домати. След задушаването на доматите се прибавят оризът заедно със ситно нарязаният магданоз, червеният пипер и черният пипер.

Сместа се посолява на вкус, разбърква се и се изсипва в тавичка. Отгоре се нареждат керемидообразно посолените и оваляни в брашното тиквички. Ястието се полива с доматения сок и се пече до зачервяване. Поднася се студено.

Френска подмладяваща диета

Настържете пресен морков, добавете мед, лимонов сок и ябълка (или плод по ваш вкус).

3 дни по 3 пъти яжте само тази салата.

На четвъртият ден включете към нея картофи, хляб, ябълки в умерено количество.

На петият ден преминете на обичайното си хранене, но ограничете месото и животинските мазнини.

След 3-4 седмици можете отново да я повторите, ако са ви харесали резултатите.


Топ новини

виж още
Актуална тема