Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – петък – 03.12.2021

Хороскоп

Хранене по лунен календар – петък – 03.12.2021

Промяната във фазите на Луната оказва голямо влияние върху целия живот на планетата. Луната определя съдбата на човек и неговото благополучие. Лунният календар за хранене ще ви каже кои храни можете да ядете днес и кои са лоши за тялото.

В 29-ия лунен ден се изключват нови ястия и продукти, съмнителни екзотични рецепти, месо и алкохол. Идеално е да включите в диетата на вашето семейство традиционните зеленчукови ястия, колкото е възможно по-простички и познати.

В последният ден от лунният месец ден (преди новолуние) е просто ужасно време за всякакви пиршества. Почти цялата храна, която ядем днес, ще бъде в наш ущърб. Идеалният вариант за този ден би бил гладуване. Дайте почивка на храносмилателната си система, като не я запълвате с храна. Това ще ви помогне да изчистите тялото, да започнете да се чувствате много по-добре. 

Ако не можете да си позволите да гладувате, старайте се да облекчите диетата си. Например, това може да бъде пресни сезонни плодове и зеленчуци.

Изключете месо, мазно и пържено, тестени изделия. Ако не можете без месо, можете да включите в диетата малко количество млечни продукти, риба или морски дарове. Ястията трябва да бъдат печени, варени или задушени. 

За да избегнете изкушенията, опитайте се да не пазарувате в хранителни магазини този ден. Приготвяйте храната си сами вкъщи.

Днешното предложение:

ПРАЗ С ОРИЗ (по Калоферски)

Продукти за 1 порция: 150 г праз (1 стрък), 40 г ориз, 20 мл олио, 3 г доматено пюре, червен пипер, сол.

Приготвяне: Измитият праз се почиства и се реже на дълги и тънки парчета с дължина 5-6 см. Задушава се в олиото до леко зачервяване, прибавя се току що измитият ориз, обръща се няколко пъти и се слага доматеното пюре.

Като се позапържи, се прибавя червения пипер, долива се със 120 мл вода. Пече се във фурна или се вари. Поднася се поръсено с черен пипер, лимон или с туршия.

Полезни съвети: Какво да хапнем за закуска? Диетолозите препоръчват да се яде протеиново храна за закуска със сложни въглехидрати, малко количество мазнини и повече витамини. Например, варено яйце, сирене, каша, както и ядки, плодове. Чай и кафе се препоръчва да се пие 30 минути след закуска. Също така е важно да не се яде много при първото хранене, тъй като е трудно за стомаха да се справи с голямо количество храна.  


Топ новини

виж още

Актуална тема