Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – петък – 18.06.2021

Хороскоп

Хранене по лунен календар – петък – 18.06.2021

Снимка:

В 8 лунен ден (до 13:36 ч) и 9 лунен ден (след 13:36 ч) е по-добре да не претоварвате тялото с храна, която е тежка за храносмилането. Подходящо е също за разтоварване или гладуване.

За хората, които не искат да гладуват, все пак се препоръчва да избягват месото, като направят вегетарианска диета, особено тези, които имат стомашни разстройства. В същото време диетата трябва да включва храни, които са източници на растителни мазнини. По-специално, включете различни видове ядки, растителни масла, тиквени и слънчогледови семки, авокадо. 

Друга лека храна са зеленчуци, плодове, ястия от зърнени храни, овесена каша, леки тестени продукти. Може да се включи постна риба.

Благоприятно е да се приготвят билкови отвари и настройки. От алкохола е по-добре да се откажете.

Днешното предложение:

РИБЕНА СУПА С ДОМАТИ

Продукти: 400 г филе от хек (или друга), 6 чаши зеленчуков бульон, 2 с. л. олио, 1 стрък праз, 2 моркова, четвърт малка глава целина, 4 домата, 1/2 чаша ориз, 1 яйце, 1 чаша кисело мляко, магданоз, лимонов сок, сол.

Приготвяне: Загрейте зеленчуковия бульон и добавете олиото и ситно нарязаните зеленчуци. Варете на умерен огън около 30 минути.

Прибавете ориза и нарязаната на кубчета риба и гответе още 15 минути.

Свалете от огъня и застройте супата с киселото мляко и разбитото в него яйце.

Прибавете лимоновия сок и поръсете с магданоз, преди да сервирате.

 

Любопитно: Да се яде вечер е лошо, но още по-лошо е да се яде рано сутрин, веднага след събуждане. Когато се събудите след нощен сън, сте изпълнени с енергия. Как смятате да я изразходвате, за смилане на обилна закуска? „Тежката закуска означава тежък ден. Леката закуска съответства на лек ден.“ Така смятат последователите на естествения начин на живот.  

 


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още