Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – петък – 23.07.2021

Хороскоп

Хранене по лунен календар – петък – 23.07.2021

Снимка:

14 лунен ден - Ако с приближаването на пълнолунието чувствате тежест, вътрешен дискомфорт, възниква усещане за затлачване на организма, то напълно преминете на вегетарианска храна или гладуване. Например, добре е да организирате „ябълков ден“ или ден, в който ще пиете само пресни сокове. Дори и да не успеете да гладувате, опитайте се да използвате възможно най-малко различни храни в диетата си.

Сега е твърде активна астралната енергия, което означава, че бързо идва, но и бързо си отива, затова трябва да се поддържа жизненият тонус. Пийте повече вода, което способства изчистването на организма.

Противопоказано е да се ядат храни от заведения за бързо хранене, да се приготвя храна от полуфабрикати, с много подправки, да се ядат много мазни храни и силно се препоръчва да се намали количеството сладко. Да се избягват храни с горчив вкус, силен чай, кафе, алкохол. 

Основното нещо в храненето сега е прясно приготвена храна. Може да се поглезите с деликатесни неща от разбити белтъци и сметана. Продуктите на деня са бадемите, ябълки и круши.

 

Днешното предложение:

КЮФТЕТА ОТ ТИКВИЧКИ

Продукти: 750 г тиквички, 3 яйца, 150 г сирене, 1 ч.ч. брашно, копър, 1 ч.ч. растително масло, мая, колкото бучка захар, сол и черен пипер на вкус.

Приготвяне: Измити и обелени тиквичките се настъргват на едро ренде, посоляват се и се оставят да престоят около 5 минути, след което се отцеждат и се разбъркват с размитата с малко вода мая, натрошено сирене, яйцата, брашното, дребно нарязания копър и черен пипер.

Сместа се оставя на топло, докато бухне. От нея със супена лъжица се оформят кюфтета, които се пускат в сгорещеното растително масло и се пържат до златисто оцветяване.

Поднасят се с кисело мляко, разбито със счукан чесън и ситно нарязан копър.

 

Полезни съвети: Употребявайте по-малко сол: Повечето от излишната сол отива в чинията против нашата воля с консервирани и приготвени храни. Всъщност получаваме много сол от ежедневни храни като хляб, сирене и шунка. За да ядете по-малко сол, търсете по-малко солени алтернативи сред подобни храни и предпочитайте храни, които приготвяте сами с пресни съставки, а не от магазини. При готвене вместо сол могат да се използват билки и други подправки.   


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още