Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – понеделник – 26.07.2021

Хороскоп

Хранене по лунен календар – понеделник – 26.07.2021

Снимка:

В седемнадесети лунен ден няма строги диетични ограничения и може да се отдадете на удоволствието. Нашето тяло в този период е в състояние на повишена активност, всички процеси в него протичат ускорено. Следователно в разумни дози храната няма да ни навреди. Важно е да приготвите нещо специално, необичайно, вкусно. Най-доброто време за експерименти.

Бъдете само внимателни към себе си, към чувствата и състоянието си. Ако изведнъж не се почувствате много добре от даден продукт или ястие, по-добре е да не продължите да го използвате.

Днес гроздето, цитрусовите плодове, екзотичните плодове, бялото месо, морските дарове ще бъдат особено полезни. Можете да пиете червено вино, но без друг твърд алкохол. Не трябва да се пият много течности.

Тъй като този период е чудесен за общуване, би било хубаво, ако поканите приятели на гости или отидете с тях в добър ресторант. Добрата храна и добрата компания - това е формулата за добро настроение и самочувствие в този ден!

Днешното предложение:

ГОВЕЖДО ЗАДУШЕНО С ВИНО

Продукти: 500 грама телешко (говеждо) месо, лук, 2 моркова, 6 картофа, 300 мл пилешки бульон, 3 с. л. доматено пюре, 1 чаша червено вино, 2 с. л. растително масло, 4 скилидки чесън,1 стрък розмарин, 2 стръка мащерка и риган, 2 с. л. нишесте, спанак, босилек, сол, черен пипер на вкус.

Приготвяне:  Нарежете говеждото на малки парченца, добавете сол и черен пипер. Запържва се в тиган в 1 супена лъжица олио.

Нарежете лука на тънки пръстени, картофите и морковите на кубчета. Добавете ги към месото. Налейте бульона и виното, доматеното пюре, поръсете с накълцан чесън, розмарин, мащерка и риган.

Оставете да къкри на тих огън около 3 часа. В края добавете нишестето, предварително разредено с вода / бульон, разбъркайте добре. Добавете нарязан спанак и босилек.

 

Полезни съвети:

Починете си преди ядене! Доказано е, че уморените хора ядат повече.

Яжте бавно. Усещането за ситост закъснява с 20-25 минути.

1-2 чаши вода 15 минути преди ядене намаляват апетита.


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още