Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – събота – 30.05.20

Хороскоп

Хранене по лунен календар – събота – 30.05.20

Снимка:

Диетата трябва да включва храни, които са източници на растителни мазнини

Днес е по-добре да не претоварвате тялото с храна, която е тежка за храносмилането. Подходящо е също за разтоварване или гладуване.

За хората, които не искат да гладуват се препоръчва да избягват месото, като направят вегетарианска диета, особено тези, които имат стомашни разстройства.

В същото време диетата трябва да включва храни, които са източници на растителни мазнини. По-специално, включете различни видове ядки, растителни масла, тиквени и слънчогледови семки, авокадо. 

Друга лека храна са зеленчуци, плодове, ястия от зърнени храни, овесена каша,  леки тестени продукти, постни риби.

Благоприятно е да се приготвят лекарствени, билкови отвари и настойки. От алкохола е по-добре да се откажете.

 

Днешното предложение:

ЗЕЛЕ В ТЕСТО

Продукти: 500 г прясно зеле, 100 мл растително масло, сол, черен пипер

За тестото: 250 г брашно, 1 яйце, 50 мл прясно мляко, 50 г прясно масло, сол

За заливката: 300 г сметана   

Приготвяне: Изчистеното зеле се нарязва на ивички (жулиени) и се задушава в растително масло до омекване.

Продуктите за тестото се замесват и се разточва кора с дебелина 1 см. Върху кората се слага задушеното зеле, размесено със сол и смлян черен пипер.

Кората с плънката се навива на руло, завързва се стегнато в тензух и се вари в подсолена вода около 20 минути.

Готовото руло се нарязва напречно на филии, които се поливат с разбитата до пухкавост сметана и се поднася като топло предястие.  

 


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още