Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Хранене по лунен календар – вторник – 16 август 2022

Хороскоп

Хранене по лунен календар – вторник – 16 август 2022

Хранене по лунен календар – вторник – 16 август 2022 - Tribune.bg
Снимка:

В храната в 19 лунен ден, както и всеки друг ден, е необходимо да се спазва мярка.

Здравословните храни, приготвени у дома, ще ви бъдат от полза. Старайте се да приготвяте храната си с ниско съдържание на мазнини и канцерогени. Добре е да се ядат кръгли плодове и зеленчуци и да се откажете от продълговатите (моркови, краставици). Откажете се от екзотичните плодове и даже соковете им. Пийте билкови отвари и чайове.

Въпреки че денят се счита за благоприятен за хапване, в същото време лунните енергии оказват силно влияние върху вътрешните ни органи.  Здравият човек може да не почувства нищо, но ако имате някакви хронични заболявания, тогава с неправилна и небалансирана диета те могат да се влошат и да ви причинят в най-добрия случай голям дискомфорт. Също така да бъдат внимателните хората, страдащи от диабет. Може да консумирате месо, риба и гъби, но щателно проверявайте качеството им.

За радост на всички, които обичат сладкото, днес можете да приемете въглехидрати. Поглезете се с любимите си десерти, но в разумни количества.

ЗАДУШЕНИ СВИНСКИ ПЪРЖОЛИ С ГЪБИ

Продукти: 4 пържоли, 1 двойна шепа нарязани на малки парчета гъби (пресни или стерилизирани), 2 с. л. брашно, 1 ч. л. смлян черен пипер, ½ лимон, сол.

Приготвяне: Сваряват се пържолите в малко вода, изваждат се с решетъчната лъжица и се нареждат в тавичка. Върху тях се разстилат гъбите.

От водата, в която са варени пържолите, се налива толкова, колкото е необходимо да се покрие месото.

Запича се в умерена фурна, докато гъбите омекнат. Тогава се прибавя брашното (предварително препечено на сух тиган и размито с 1 ½ к. ч. хладка вода). Слага се черният пипер, посолява се на вкус и се продължава печенето в умерена фурна, докато сосът се сгъсти.

Пържолите се поднасят с част от соса и с парченце лимон.

Успокояваща диета

Много са ситуациите, които ни карат да нервничим всеки ден - те са навсякъде, но диетата ни дава шанс да изменим, ако не ситуацията, то отношението си към нея. И така, повече хляб от трици, зеленчуци, чай от розмарин, киви и праскови, черен шоколад, сушени плодове, млечни продукти. Далече от масата джинджифил, чили, къри (те се явяват мощни стимулатори) и кофеиносъдържащи продукти.


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още
Актуална тема
Анкети