Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Как да увеличим имунитета с нумерология

Хороскоп

Как да увеличим имунитета с нумерология

Снимка:

Нумерологията на здравето по дата на раждане дава възможност не само да разберете качествата на вашия характер, но и да определите с помощта на личното число на съдбата какви здравословни проблеми може да имате и какво трябва да се направи, за да засилите не само духа си, но и физическото си тяло. Със сигурност дори не сте се замисляли за какви прости неща се разболяваме. Сега ще научите как да повишите имунитета с помощта на нумерология, от какво трябва да се откажете и какво трябва да направите, за да се чувствате винаги енергични, здрави и щастливи.

Как да повишите имунитета и да подобрите здравето по дата на раждане? Първо трябва правилно да изчислите числото на съдбата. Всичко, от което се нуждаете, е вашата дата на раждане:

Например, ако сте родени на 25.05.1984 година,

събирате всички числа и крайния сбор привеждате до едноцифрено число.

2+5+5+1+9+8+4 =34 (3+4) = 7

Говорим за проблемните зони на тялото ви. Получавате и съвети какво точно трябва да избягвате и на какво трябва да обърнете внимание, за да се чувствате чудесно!

 

Число 1

Проблемни области: сърце, пренапрежение, проблеми със зрението, твърде високо или ниско кръвно налягане, хората с това число често са изложени на слънчев удар.

Избягвайте: всякакви храни, които допринасят за проблеми с жлъчния мехур, избягвайте мазни, пикантни и пържени храни. Също така трябва да се въздържате от кафе и алкохолни напитки.

Здравословни храни: ечемик, мащерка, цитрусови плодове, джинджифил, стафиди, лайка, индийско орехче, женшен, лавандула, мед.

Съвет: искате да бъдете лидер при всякакви обстоятелства. Ако нещата не вървят по план, веднага се дразните и ядосвате. Това важи особено за хората на ръководни постове. Измислете серия от прости упражнения, които ще ви помогнат да се отпуснете, да се отдалечите за момент от обкръжението си, за да можете да облекчите стреса и раздразнението. Това може да е йога или обикновена медитация.

 

Число 2

Проблемни области: анемия, стрес и напрежение, причиняващи нервност, безсъние, алергии или астма.

Здравословни храни: лен, зеле, пъпеш, ряпа, краставица, банан

Избягвайте: емоционални конфликти, които ви излагат на различни заболявания, защото ставате много нервни.

Съвет: приемате всичко твърде лично. Ако сте в стрес, излезте на разходка на място, където се чувствате сигурни и защитени. За вас също е важно да се научите да изразявате чувствата и емоциите си и да не държите всичко в себе си.

 

Число 3

Проблемни области: белодробни проблеми, възпалено гърло, склонност към преумора и напрежение на нервната система, кожни проблеми, артрит, диабет.

Здравословни храни: мента, шафран, аспержи, маслини, бадеми, ядки, цвекло, ябълки, праскови, грозде, боровинки, ягоди.

Избягвайте: храни, които могат да причинят алергична реакция. Например чесън, джинджифил. Освен това избягвайте места със суха трева.

Съвет: как да се увеличи имунитетът за хора с число на съдбата 3? Приемайте пробиотици, за да избегнете стомашни проблеми. Помислете за упражнения, за да държите стреса под контрол. Специалните практики и медитацията ще помогнат.

 

Число 4

Проблемни области: често можете да изпаднете в депресия и меланхолия, задух, кашлица, често може да ви е студено.

Здравословни храни: всички зелени зеленчуци и плодове, патладжани

Избягвайте: конфликтни ситуации, храни, съдържащи захар

Съвет: Измислете полезно занимание или хоби, което ще ви помогне да отвлечете вниманието от потенциални проблеми и да се съсредоточите върху нещо друго.

 

Число 5

Проблемни области: Психически стрес, причиняващ нервност, кашлица, настинки и грип, кожни проблеми, безсъние, бъбречни проблеми

Здравословни храни: магданоз, гъби, ядки, моркови, картофи, овесени ядки, ориз

Избягвайте: стресови ситуации, всички здравословни проблеми могат да бъдат решени чрез релаксация.

Съвет: имате нужда от свобода и промяна. Но също така трябва да създадете някаква редовна полезна дейност за себе си, например: постоянно да си приготвяте балансирана диета, да пиете много вода и да се занимавате с лека физическа активност.

 

Число 6

Проблемни области: предразположени сте към треска и грип, инфекции на носа, гърлото и белите дробове, сърдечни проблеми в напреднала възраст

Здравословни храни: мента, пащърнак, смокини, спанак, орехи, нар, бобови растения

Избягвайте: сладкиши, пикантни и мазни храни, тежка физическа активност

Съвет: обичате да контролирате. Трябва да се научите да пускате, да оставите нещата да вървят по своя път. Имате проблеми с преяждането, когато сте разстроени, контролирайте по-добре този пункт повече от всичко друго.

 

Число 7

Проблемни области: често срещани инфекциозни заболявания, кожни проблеми, артрит, лошо кръвообръщение

Здравословни храни: лен, женшен, зелен чай, кайсии, краставици, ябълки, диня

Избягвайте: най-добре е да се отървете от алкохола и пушенето, да избягвате стресови ситуации и пренапрежение по време на работа

Съвет: как да се увеличи имунитетът за хора със съдба 7? Отделете време за кратка медитация. Трябва да прекарвате повече време насаме със себе си, в този момент освободете мислите си, не мислете за работа и тогава ще можете да подобрите здравето си.

 

Число 8

Проблемни области: крака, уши, зъби, ревматизъм, постоянно главоболие, чернодробни и стомашни проблеми, ниско или високо кръвно налягане, сърдечни проблеми.

Здравословни храни: лайка, зелен чай, кашу, кедрови ядки, слънчогледови семки, сладки чушки, домати, кисели ябълки, круши

Избягвайте: консервирана храна и бързо хранене. Пасивност и изолация от външния свят.

Съвет: Обичате да държите нещата под контрол. Научете се да се освобождавате от ситуацията и да се радвате на живота.

 

Число 9

Проблемни области: в детството най-вероятно сте боледували от паротит или морбили. Проблеми с гърлото, белите дробове и бъбреците.

Здравословни храни: Чушки, чесън, лук, праз, джинджифил, грейпфрут, киви, тиква, боровинки

Избягвайте: мазни храни, агресивни ситуации

Съвет: много обичате да сте отговорни за другите хора, да се грижите за всички, освен за себе си. За вас е полезно да ходите на масаж, за да се отпуснете и да посветите малко време на себе си. Също така е полезно да правите йога, където можете да се научите да освобождавате ума си от външния свят.                                                                                                                      

 


Топ новини

виж още

Актуална тема