Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Обичайте своята храна

Хороскоп

Обичайте своята храна

Снимка:

Обичайте своята храна, ценете я, защото става част от тялото ви. Колкото и странно да звучи, храната е един от най-често срещаните начини за загуба на осъзнатост.

Тези, които практикуват йога и водят здравословен начин на живот, изпитват осъзнато чувство на любов към тялото си и няма да му причинят вреда чрез неразумно хранене.

С помощта на храната хората често се стремят да запълнят липсата на нещо важно в живота си - потискането на желанията се изразява чрез консумация на храна. Дошъл е моментът да потърсите удоволствие в друга дейност. Особено, ако не искате да напълнеете и да развиете куп заболявания, да загубите жизненост, хранейки се неосъзнато.

Търсенето на удоволствие от храната е просто навик и навикът не е нищо повече от повтарящи се мисли, които са се превърнали в мания. Затова започнете, като променяте начина си на мислене.

Тялото постоянно се освобождава от стари, мъртви клетки и ги замества с нови. Клетъчният състав на костите се сменя напълно за 3 месеца, на кожата за 3 дни, на стомашната лигавица - за 4 дни, на черния дроб - за 6 седмици. А храната, която ядем, се превръща в клетки, от които е изградено цялото тяло. Ако се отнасяте с безразличие към храната си, именно тази енергия става част от тялото ви.

 

Съвети за усъвършенстване на тялото чрез хранене

1. Колкото по-близо е храната до естеството си, толкова повече хранителни вещества се съдържат в нея.

2. Предпочитайте суровите храни. Когато животните се хранят с варена храна, те развиват човешки заболявания.

3. Не пийте мляко, то е за телетата. И като цяло млякото е храна за деца. Съдържа много стероиди и хормони, които не се разрушават по време на пастьоризация.

4. Поддържайте алкалния баланс в организма - киселинността се превръща в отлична среда за размножаване на болести.

5 Не преяждайте и не яжте преди лягане.

6. Яжте естествени мастни киселини (растителни масла)

7. Яжте разнообразна храна - разнообразното и балансирано меню трябва да включва продукти от различни групи, но трябва да променяте продуктите в рамките на групите. Например, различните зеленчуци и плодове съдържат различни количества витамини и минерали. Ако ядете различни храни, можете да получите правилните хранителни вещества, тялото ще бъде по-здраво и ще работи по-добре. Много често причината за монотонното хранене са рутинните навици. Диетата трябва да бъде преразглеждана от време на време, така че през цялото време да не се яде едно и също нещо. Храната може да бъде монотонна и защото човек съзнателно е решил да не яде определени храни или не ги харесва. В този случай трябва внимателно да се следи необходимите хранителни вещества да идват от други източници.

 

Ценете своята храна

Научете се да готвите сами храната си и го правете бавно и с удоволствие. По правило хората, които сами готвят, се хранят по-здравословно. Купените в магазина полуфабрикати, които могат бързо да се стоплят и изядат, съдържат твърде много мазнини, захар и/или сол и са с ниско съдържание на фибри, витамини и минерали. Нездравословното хранене често е следствие от удобния и твърде забързан начин на живот. Когато на бързо хапвате пред хладилника или ядете пред телевизора, може лесно да загубите контрол над това колко ядете.                                                                                                                                                                                                                 

 


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още