Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Хороскоп
  3. Сандвич диета за отслабване

Хороскоп

Сандвич диета за отслабване

Снимка:

За повечето хора сандвичът е точно храната, от която се добавят излишни килограми. Но се оказва, че не всичко е толкова просто. Има сандвич диета, която се основава на ежедневна увеличена консумация на вкусни сандвичи. Създателите са група британски учени, които твърдят, че основната причина за неуспешните диети е лошото настроение сред тези, които се придържат към тях. И, както знаете, лошото настроение често се дължи на постоянното чувство на глад. Сандвич диетата е лишена от този недостатък, тъй като е умерено задоволителна и питателна. Въпреки тази характеристика, тя е доста ефективна - в рамките на една седмица можете да отслабнете с нея с около 3-4 кг.

Тази диета е разработена за хора, които прекарват повече време през деня извън дома. С тази диета трябва да ядете само сандвичи. Но сандвичите с бял хляб категорично не са подходящи за това, въпреки че казват, че не от хляба се напълнява, а от това, което се яде с него.

Всичко, от което се нуждаете, е груб хляб, приготвен от пълнозърнесто брашно. За един ден жените могат да изядат 12 филийки такъв хляб, а мъжете -18. Количеството изяден хляб не трябва да надвишава 500 г на ден.

За да направите сандвичи, можете да използвате зеленчуци, бобови растения, маслини, постно бяло месо или риба и винаги да имате много пресни или замразени зеленчуци. Не трябва да използвате масло или пастет за намазване, разрешено е само малко кетчуп или горчица.


Примерно меню:

Закуска: 2 препечени филийки от пълнозърнест хляб с диетично сирене или извара, 1 чаша обезмаслено мляко, 1 плод

Междинна закуска: обезмаслено кисело мляко

Обяд: 1 сандвич, плод  или обезмаслено кисело мляко

Следобед: чай или кафе

Вечеря - варианти: порция кафяв ориз с пиле; пилешко с варени зеленчуци; сандвич топено сирене с настърган морков, риба тон с домати

Сандвич диетата има строги противопоказания за хора, които имат заболявания на стомашно-чревния тракт. Здравите хора могат да се придържат към тази хранителна система не повече от седмица, след което да си направят почивка поне месец. Пиенето на много течности и получаването на достатъчно физическа активност по време на диета също е важно.

Внимание: Когато използвате всяка диета, внимателно наблюдавайте здравето си. При най-малките признаци на влошаване на общото ви състояние като виене на свят, главоболие, болки в стомаха или всякакви други неприятни усещания - незабавно прекъснете диетата и се върнете към нормалното и обичайно хранене.                                                                                                                                                                                                                                                                                  


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още