Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. 24 часа: Туристическият бранш в Слънчев бряг: Води се крайно негативна кампания срещу летния бизнес

Мрежата

24 часа: Туристическият бранш в Слънчев бряг: Води се крайно негативна кампания срещу летния бизнес

24 часа: Туристическият бранш в Слънчев бряг: Води се крайно негативна кампания срещу летния бизнес - Tribune.bg
Снимка:

„В момента се води крайно негативна кампания срещу туристическия бизнес в страната и сезон „Лято 2019” по цялото българско Черноморие, пишат от СНЦ „Съюзът на собствениците“ в Слънчев бряг в протестна декларация, изпратена до медиите, пише „24 часа“.

„Никой от нас не твърди, че в българския туризъм няма трудности. Ние правим всичко по силите си заедно с държавата, за да привличаме повече туристи въпреки жестоката конкуренция със съседни страни“, пишат от сдружението. Съюзът на собствениците отбелязва, че през миналата година страната ни е била посетена от над 9 милиона чуждестранни туристи.

„България има уникални природни богатства, водни и климатични ресурси, които са в основата на туристическата индустрия. Важно е да се рекламира и афишира всичко това пред чуждестранните гости, а не да се очерня страната, да се обиждат туристите и да им се внушава, че едва ли не тук е някакъв нецивилизован свят“, се посочва още в декларацията им.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети