Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Биков: Кампанията на ПП е насочена към луксозните хора, на глезльовците, които са гледани в саксия

Мрежата

Биков: Кампанията на ПП е насочена към луксозните хора, на глезльовците, които са гледани в саксия

Биков: Кампанията на ПП е насочена към луксозните хора, на глезльовците, които са гледани в саксия - Tribune.bg
Снимка:

От Фейсбук профила на Тома Биков от ГЕРБ

Като гледам предизборните клипове на ПП, в които Кирил Петков кара кайт сърф, а Явор Божанов се вози на нещо с едно колело, стигам до извода, че кампанията им е насочена към луксозните хора. Не към младите, както си мислят Кирил и Явор и не към заможните, както бихме помислили на пръв поглед всички останали. Защото съм убеден, че над 90 процента от младите хора не са се качвали на сърф, кайт и т.н., а 95 процента не биха обикаляли града си качени върху едно колело, защото въпреки младостта си имат инстинкт за самосъхранение.

Изводът е, че ПП отново искат да постигнат един резултат, но постигат коренно различен. Рекламирането на скъпи удоволствия би могло да мобилизира подкрепата на глезльовците, които са гледани в саксия и си мислят, че целият свят е като тях. Затова и винаги са учудени, когато някоя мотика ги удари по главата след като са я настъпили. Интересното е, че въпреки емпиричния си опит с мотиката, те продължават да я настъпват с ентусиазъм всеки път, когато имат възможност да го направят и всеки път са изненадани от резултата, което по някакъв начин е умилително. Може би в това умиление се крие тайната на факта, че все още има хора, които гласуват за тях, без това да им носи някаква конкретна удовлетвореност.

Все пак ПП са деца и трябва да им се помага - да си купят кайт или нещо с едно колело, да се пробват с някои промени на конституцията или да се поразходят по света на държавни разноски. Изобщо на тези луксозни деца трябва да им се помага да си угаждат, иначе може да се почувстват зле и да се разплачат. Въпросът е, какво да правят всички останали 90 процента, които не знаят какво е кайт, а някои дори не са ходили на море. Тях ги няма в света на инфантилните забавления, защото не могат да си ги позволят или пък са заети с работата и оцеляването си. И тук иновациите, с които се забавляват луксозните малчугани, едва ли ще вдъхновят някой освен тях самите. Но нали са деца - длъжни сме да си ги отглеждаме. А затова дали ще пораснат съм по-скоро скептичен. Все пак на години Кирил е по-голям от мен.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети