Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Бонев: Колата не е право, а привилегия, нормално е тази привилегия да струва пари

Мрежата

Бонев: Колата не е право, а привилегия, нормално е тази привилегия да струва пари

Бонев: Колата не е право, а привилегия, нормално е тази привилегия да струва пари - Tribune.bg
Снимка:

Лидерът на „Спаси София“ сравнява София с Талин, иска вдигане на цените за паркиране и таксите за строеж

Публично известно е, че общинският съветник Борис Бонев се подвизава като модератор във форума Skyscraper City. Той използва потребителското име JloKyM. В публичния форум има дори Виртуална приемна на „Спаси София“. Там Бонев често развива по-крайните си тези и говори за мерките, които би въвел, ако имаше свобода на взимане на решенията.

Предизвикан от други потребители да каже какво ще прави, ако бъде избран за кмет, общинският съветник отговаря, че „Първата година данъци няма да се вдигат. Но ще се вдигне задължително такса разрешително за строеж“.

skyscrapercity.comskyscrapercity.com

Бонев сравнява София със столицата на Естония - Талин. И тук трябвало да се приложи тяхното заплащане за престой в града, както и абонаментна такса за притежание на автомобил.

„Цената за паркиране, в зависимост от зоните е между 150 и 300 евро на месец в Талин. А часовата ставка е 6 евро в центъра“, обяснява общинският съветник.

Мнозина от форума реагират бурно на идеята на Бонев, като заявяват, че това няма как бъде приложено у нас, най-малкото заради различната покупателна способност на населението. Сметките им показват, че харчовете ще надвишават 500-600 лв.

„Колата не е право, а привилегия и в натоварения, голям град е нормално тази привилегия да струва пари. В момента притежанието на автомобил в София е абсурдно евтино“, заявява Бонев в отговор.

skyscrapercity.comskyscrapercity.com

Според други потребители информацията за автомобилите в Талин на Бонев била невярна. 

„Г-н Бонев, настоявам да се извините на читателите на форума за поднесената невярна информация във връзка с паркирането в град Талин.

Според този сайт https://www.tallinn.ee/Parking-permits-and-concessions , който изглежда като официален на общината, цената за живущи във всички цветни зони в Талин е 120 евро на година или 234,40 BGN. Или 1,5 пъти по-висока от тази в София.
Според същия сайт цена от 300 евро съществува, но тя предоставя месечен абонамент на случайни граждани пожелали да паркират на територията на една от цветните зони в града, съдейки по картата, еквивалентна на размерите и локацията нашата Синя някъде от 2010 година. https://www.tallinn.ee/Parking-in-Tallinn. Цената на тази услуга е еквивалентна на цената на служебен абонамент в Синя Зона в София. Като обаче няма ограничение услугата да се ползва само от юридически лица.“

Оказва се, че не всички потребители приветстват идеите за реформи на Бонев. Някои го определят като човек, които ловко работи с избирателни факти и използва само това, което му е удобно.

„Стане ли дума за вдигане на цени на зона и винетни стикери, там фактологията се поднася много йезуитски. Само ще припомня случая с цитирането на цената на годишна такса за паркиране в Талин, която се оказа съвсем различна от посочената“, пише потребител.

 


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети