ДБ нарушават закона с онлайн реклама
През „Отворен парламент“ Антоанета Цонева пуска фалшиви новини
Новината, че партиите са похарчили за 20 дни кампания 3,5 милиона лева, е фалшива. Това става ясно от пост във Фейсбук на фотографа и тв продуцент Виктор Димчев. „Фалшивата новина е дело на „Отворен парламент“, тоест „Институт за развитие на публичната среда“, тоест Антоанета Цонева, тоест „Демократична България“, обяснява Димчев.
Ето какво още споделя той:“Според цоневите хора ДБ е похарчила скромните 75 000 лева в указаната публикация. Това може и да е вярно официално, но реално е, защото Антоанета Цонева отлично знае, че в собствената ѝ партия огромна част от кампанията се плаща от самите кандидати, през личните им сметки, през финансирани онлайн кампании. Техният размер е в пъти по-голям и ще бъде проследен след изборите и изложен в пълния му размер, който е значително по-голям. Вероятно подобно разминаване с тази фалшива новина има и при другите коалиции и партии, тъй като личното финансиране от кандидатите не е екслузивитет за мъдреците в ДБ.“
„Лъжат. Защо - не знам. Да си знаете“, допълва той и пуска линка към фалшивата новина.
Партията, регистрирала кандидати, може да финансира предизборната си кампания по следния начин:
А ето и какъв размер не може да надхвърля финансирането:
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/db-narushavat-zakona-s-onlayn-reklama/