Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Фирмени връзки на Димитър Найденов от ДБ с дружеството, което бетонира плаж „Смокиня-Север“?

Мрежата

Фирмени връзки на Димитър Найденов от ДБ с дружеството, което бетонира плаж „Смокиня-Север“?

Снимка:

В ДБ били сигурни, че никой няма да публикува безобразията на Димитър Найденов

Източник: Zonanews

Кандидатът за депутат от „Демократична България“ Димитър Найденов, който бе народен представител в 45-ото НС, се оказа намесен в аферата с бетонирането на плаж „Смокиня-Север“. От дясната партия, обявила се за новия Месия, са забранили на медиите да публикуват безобразията на техния кандидат, твърдят природозащитниците от Фейсбук групата „Да спасим Корал“. Те прилагат схема на фирмените връзки на кандидат-депутата от „Демократична България“ и снимки в своето разследване.

Ето какво заявяват от групата „Да спасим Корал“:

СМОКИНЯ-СЕВЕР.

ОЩЕ ЕДИН ПЛАЖ, НА КОЙТО Г-Н ДИМИТЪР НАЙДЕНОВ НЕ АКОСТИРА.

Със сигурност г-н Найденов няма да иска и няма да се „застъпи“ за казуса „Смокиня“ и фондирания с незаконно строителство плаж насред защитена територия „Пясъчни дюни“. На плажа вече е открит луксозен клуб-ресторант с всички данни за мощен инвестиран финансов ресурс. Бъдещ, вероятно силно печеливш бизнес. Клубът се казва Cavo Beach. Cavo Beach е търговска марка на Вес Трейд Груп. Собственик и управител на Вес Трейд е г-н Веселин Борисов Борисов. Г-н Борисов е собственик и управител на „Бедрум“ ЕООД. Същият г-н Веселин Борисов е управител и на фирма с име Колор БГ. Няколко години по-рано в същата Колор БГ управител е г-н Димитър Найденов.

Димитър Найденов, вече знаем, е собственик и управител и на фирма с име Зенит Комерс. Тази, която е обслужила сделката „Корал“ срещу комисионна от 720 000 Евро (съдебно решение: 124/2009 г. на Административния съд - Бургас.)

„Зенит Комерс“ и днес е съдружник с фирма Колор БГ. Колор БГ, с управител г-н Борисов, същият управител на Вес Трейд, собственик на търговската марка Cavo Beach, която се окопа на метър и половина дълбочина с около 200 бетонни пети, всяка около 150 кг. - в пясъка. Цитираните данни и факти пораждат съмнението, че този плаж ще бъде посетен, но няма да бъде защитен от г-н Димитър Найденов. Луксозният бизнес, разположен на него е собственост на обвързани с г-н Найденов компании и лица.

Това е „новото“ лице на политиката у нас. Въпреки че информацията за Найденов беше предадена на ръководството на партията „Да, България“, която го издига за депутат преди последните парламентарни избори, те всички си замълчаха и той стана депутат в последното Народно събрание. След публичните ни разкрития по темата, след назначаването на служебния кабинет, едва само няколко медии отразиха казуса с Найденов, а отново партията, носител си замълча, с уверението към нас, че нито една медия няма да го публикува. Както и се случи. Вероятно сега те управляват медийния пазар, щом могат да диктуват какво да излиза и какво не. Сега наблюдаваме тяхната безпрецедентна като бюджет рекламна кампания за новите избори, а нашите най-близки хора по идеи от Зелено движение, част от коалицията, мълчат виновно, устремени към жаждата за власт и депутатските си места в новия парламент.

Всичко се повтаря, а очите на новите наследници на ГЕРБ светят като на обезумели, заслепени от жаждата за власт.

България наистина може много повече!  


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още