Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат „социологически агенции”…
Коментарът е от Фейсбук профила на журналиста и първи зам.-главен редактор на в. „Труд“ Петьо П. Блъсков*
Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат „социологически агенции”.
Те нямат нищо общо със социологията, която е сериозна и широкообхватна наука, но пък преживяват добре от “допитвания до общественото мнение”.
ГЕРБ толкова процента, БСП толкова, сещате се.
Те са активни само и единствено, когато наближават някакви избори, прогнозите им се различават драстично и собствениците им са милионери. Без изключение.
Те работят само ако са наети за определено “допитване” и им е платено.
Преди малко прочетох, че днес една такава фирма дала на ГЕРБ 30%, а на БСП 17% за евроизборите, а пък друга 27% на БСП и 18% на ГЕРБ.
Нищо ново, разбира се, който плаща - той поръчва процентите. Жалка работа.
Но да ви питам - някой от вас някога участвал ли е в такова “допитване”? На улицата или по телефона?
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/ima-edni-chastni-firmi-na-koito-neznayno-zashto-im-vikat-sotsiologicheski-agentsii/
Коментари (0)
Добави коментар