Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат „социологически агенции”…

Мрежата

Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат „социологически агенции”…

Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат социологически агенции… - Tribune.bg
Снимка:

Коментарът е от Фейсбук профила на журналиста и първи зам.-главен редактор на в. „Труд“ Петьо П. Блъсков*

Има едни частни фирми, на които, незнайно защо, им викат „социологически агенции”.

Те нямат нищо общо със социологията, която е сериозна и широкообхватна наука, но пък преживяват добре от “допитвания до общественото мнение”.

ГЕРБ толкова процента, БСП толкова, сещате се.

Те са активни само и единствено, когато наближават някакви избори, прогнозите им се различават драстично и собствениците им са милионери. Без изключение.

Те работят само ако са наети за определено “допитване” и им е платено.

Преди малко прочетох, че днес една такава фирма дала на ГЕРБ 30%, а на БСП 17% за евроизборите, а пък друга 27% на БСП и 18% на ГЕРБ.

Нищо ново, разбира се, който плаща - той поръчва процентите. Жалка работа.

Но да ви питам - някой от вас някога участвал ли е в такова “допитване”? На улицата или по телефона?


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още
Актуална тема
Анкети