Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
16.72 ℃ - България, София
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Карлос Контрера: Транспортът на София се управлява от едни безумци

Мрежата

Карлос Контрера: Транспортът на София се управлява от едни безумци

Карлос Контрера: Транспортът на София се управлява от едни безумци - Tribune.bg
Снимка:

От Фейсбук профила на Карлос Контрера

Невероятно, но факт - управляващите ресор "Транспорт и градска мобилност" в Столична община били притеснени, забележете, за градския транспорт.

Както е добре известно, транспортът е ресор на Спаси София. Същите пак хленчат, плачат и се сополивят колко трудно им било. Ами махайте се тогава! Оставките и марш навънка!

Естествено, виновен за всичките им провали съм аз - единственият общински съветник от ВМРО - Българско национално движение. Цялата група на ППДБСС в СОС от 22 общински съветници, воглаве с кмета плачат как общинският съветник Контрера им пречел. Просто не е сериозно.

Поредната мелодрама на Спаси София е, че на комисията по транспорт бяха отхвърлени недомислени, половинчати и безумни в някои части доклади, внесени от тях, за да се имитира дейност.

Лятото на 2024г. Борис Бонев обясняваше как есента на 2024г. ще внесят доклад за сериозна реорганизация на наземния транспорт. Края на март 2025г. са внесли три доклада за 3-4 линии... Толкоз.

Спаси София предложиха да разредим линия 67 - кв. Симеоново-Семинарията, за да се пусне нова линия 97, която уж да обслужвала Малинова долина. Получиха се негативни становища от кмета на район "Витоша", от граждани. По време на комисия Андрей Зографски от Спаси София заяви, че нямало как, за да дадем на едно място, трябва да отрежем от друго. Т.е. политиката на Спаси София е да направим всички еднакво недоволни. Безумие! Никой не оспорва, че трябва да се подобри обслужването между кв. Симеоново, район "Студентски" и район "Изгрев". Но това не може да се прави за сметка на влошаване на обслужването. Пускането на новата линия 97 е вариант, но да не бъде за сметка на разреждане на сегашните курсове.

Предложението за промени в линии 100, 78 и 79. Получи се писмо от автотранспорта, в което подробно и напоително беше обяснено къде са проблемите за линия 100. Спасителите се съгласиха и започнаха на коляно в зала да променят маршрута, който предлагат. Това не е сериозно, безотговорно е, така не се прави. След жалби на граждани пък сами признаха, че предложението за 78 не е удачно и го оттеглиха. Т.е. Спаси София внася доклади, които нямат нищо общо с реалността.

В трети доклад пък искаха да закрият действащата излетна линия Х43 до Банкя. Излетна линия, която се движи само през уикенда и дава възможност на туристи и софиянци да стигнат до гр. Банкя с директна връзка от центъра. Общинското предприятие "Туризъм" изрази негативно становище. Негативно становище изрази и кметът на район "Банкя". В същия доклад Спаси София иска да отмени решението на СОС от 14.09.2023г. за разкриване на експресна линия Централна гара - Летище "Васил Левски" (линия х84 може да бъде пусната, но заместник-кметът на Спаси София отказва). И всичко това на фона на доста предложения от граждани, основно работещи в зоната на летището, че биха ползвали подобна линия.

Ето така се управлява транспортът на София - от едни безумци, които внасят недомислени предложения, след което обвиняват другите, че им пречели. Напомням на софиянци, че поради тежката некадърност на Борис Бонев и компания де факто София няма пътна маркировка, уличното осветление е под всякаква критика, а за последната една година няма никаква мерки за повишаване на пътната безопасност. Напомням на софиянци, че подписът на зам.-кметът по транспорта стои под писма и заповеди за разреждане на линии. Всичко това е в ресор "Транспорт и градска мобилност", който се управлява от Спаси София. Сетне пак някой друг им е виновен!


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп