Министър удави в ПР кампания преживяла бедствието сухоземна костенурка
От Фейсбук профила на Борис Марков
Преди 4-5 месеца в САЩ, най-популярната марка бира пусна кампания с транс инфлуенсър. Резултатът бе бойкот, собственика на бирата загуби 27 милиарда, бяха уволнени двамата изпълнителни директори одобрили и настоявали за кампанията с транс жената.
Вчера стана ясно, че рекламната агенция, измислила кампанията, фалира. Няма кой да наеме авторите на тази реклама повече, нормално, 27 милиарда са най-голямата загуба в историята от кофти съвет. Стана ясно и че никой служител на фирмата не може да си намери работа, дори тези нямащи нищо общо с гафа.
Не и тук. Министър удави в ПР кампания преживяла бедствието сухоземна костенурка. А с това русата министърка изпълни пошлото си излъчване със съдържание. Дори пошлото вече извиря от нея, и през белите и ботушки, и през празното и излъчване. Ще и остане като “етикет” за цял живот, по-тъп образ е невъзможно да се изгради. Няма нищо по-нормално след такъв провал, ПР-ите ѝ повече никога да не бъдат наети.
Но не и в България. Те че дочакат следващия министър на „Да, България“ при който ще бъдат трудоустроени и ще философстват „експертно” в интернет, проваляйки всичко, до което се докоснат.
Егати ПР-ите, егати експертите! Със здраве да си ги ползвате и ПР-ите, и експертите, и съветниците, видяхме ги що за стока са.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/ministar-udavi-v-pr-kampaniya-/