Премиершата стана инфлуенсър – рекламира магазин за дрехи и фотоконкурс за храна
Премиершата стана инфлуенсър и открито започна да се занимава с реклама на магазин за маркови дрехи, обувки и аксесоари. В спонсорирана статия в профила си във Фейсбук Линда Петкова пише, че ѝ е предложено да бъде част от журито на международния фотоконкурс Art Food Inspirations.
„С удовоствие приех, тъй като темата на конкурса е близка до мен - готвене, красиви снимки и вдъхновение”.
В публикацията тя не пропуска да се похвали със сладкарницата си за скъпи беглутенови сладкиши. Обяснява, че трябвало да се научи да прави специална храна заради децата си.
„Постепенно това се превърна в сериозно занимание: други майки ме молеха да правя торти за рождените дни на децата им и така неусетно стигнах до бизнеса, който днес е мое призвание - Amelie Sweet Shop”.
Премиершата призовава всички, които обичат да готвят да си направят снимка или видео на гозбите в Инстаграм като трябва да има специален таг.
За да бъде изкушението още по-голямо се добавят и апетитни парични награди като голямата е на стойност 1500 лева и две допълнителни от по 250 лева.
„С тях ще можете да сбъднете своя кулинарна мечта - да отидете в ресторант Мишлен, да си купите нови кухненски принадлежности или техника, да се запишете на готварски курс…
Очакваме вашите снимки до 30.06. Нямам търпение да ги видя!”, пише в заключение Линда Петкова.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/premiershata-stana-influensar--reklamira-magazin-za-drehi-i-fotokonkurs-za-hrana/