Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. След спирането на авиолинията София-Скопие: Цялата работа на Петков и Василев е батаци на рояци

Мрежата

След спирането на авиолинията София-Скопие: Цялата работа на Петков и Василев е батаци на рояци

След спирането на авиолинията София-Скопие: Цялата работа на Петков и Василев е батаци на рояци - Tribune.bg
Снимка:

Българската авиокомпания "Гъливер" спря да продава билети за полета София-Скопие  от 21 май, съобщи специализираният самолетен портал Ex Yu Aviation. Според македонски медии полетите са  се осъществяват със 7-8 пътници, а е имало случаи, когато са борда е имало само двама-трима души, по-малко от екипажа. Авиолинията Скопие-София беше обявена  гъмко от българския премиер Кирил Петков като първа мярка за изграждане на доверие между двете страни. Новината предизвика редица коментари във Фейсбук.

Ето и част от тях:

 

Александър Сиди:

Няма и два месеца. Толкова изкара авиолинията София -Скопие. Толкова по въпроса за това колко е трайна политиката на ПростоКиро за Македония….

Беше шумно рекламирана като най-важна част от добросъседските отношения между България и Македония. Балона все пак се спука….

Хайде сега ПростоКиро да си взема чантата, и със следващия самолет директно за Канада! Ние ще му помогнем.

Още утре на площада пред Министерски съвет. Елате с нас за да му кажем силно:

#НеПредавайМакедония!

 

Виктор Димчев:

Спряха билетите за самолета София-Скопие. Най-вероятната причина е, че никому не е нужно един самолет да лети празен 200 километра всяка седмица.

Ако помните, щяхме да имаме нов завод за електромобили в Ловеч.

И намерения на хиляди инвеститори за много милиони, готови с писма за намерения.

И нов морал, шеметни разкрития, открита политика, честни лидери.

Георг Георгиев:

Няма значение, че тази линия вече се е проваляла три пъти през годините, #СуперПро100Киро ще оправи работите от четвъртия!

NOOOOOT!

Младен Маринов:

Самолетната дестинация София - Скопие със сигурност ще влезе в учебниците на Харвард! Дори ще я "анализират" задълбочено в новата програма на харвардските бизнес курсове... ПП - Про Правителство...

Владимир Павлов:

Много бързо им омекнаха карачките на тез

Оправданието било, че возили по 2-3 пътници и не си струвало

Е, добре де, премиера ни загуби месец държавно време, милиони разходи по този проект, щото бил много важен, а сега се видя, че нищо не става от него.

Уж харварТ, а един икономически анализ не направиха, и ето ефекта след два месеца...

Като погледнеш, цялата им работа е такава на Курчо и компания, батаци на рояци точка ком  


Топ новини

виж още