Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мултимедия
  3. УНИЦЕФ: Не позволявайте ваксината да се превърне в лукс (ВИДЕО)

Мултимедия

УНИЦЕФ: Не позволявайте ваксината да се превърне в лукс (ВИДЕО)

„Не позволявайте ваксината срещу COVID-19 да се превърне в луксозен артикул за богатите“. Това е посланието на реклама, заснета за УНИЦЕФ-Норвегия.

В рекламното видео ваксината срещу COVID-19 е представена като луксозен парфюм, за да се подчертае несправедливата разлика в разпределението на произведените дози от нея, тъй като богатите държави „опразват рафтовете“.

„Богатите държави са подсигурили за себе си почти половината от всички налични дози от ваксината срещу COVID-19. Присъедини се към нас в битката да направим ваксината достъпна за всеки  - не само за богатия. Присъединете се към една от най-големите кампании за ваксини в историята - станете спонсор на УНИЦЕФ“, призовават от детския фонд на Организацията на обединените нации.

„Малка част от държавите по света са осигурили по-голямата част от ваксините за своето население. И както винаги, засегнати са бедните“, казва генералният секретар на УНИЦЕФ Норвегия Камила Викен.

„Тук у дома говорим за  ваксината като наше международно право, нещо, което трябва да бъдем свободни да избираме. Ваксината на Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson, ние естествено искаме тази, която е най-безопасна.

В разгара сме на глобална пандемия с болест, която не прави разлика за премиерите, президентите, актьорите, бедните или богатите. Но сега, когато погледът се плъзга от разрушенията на болестта и към ваксината - тогава очите постепенно се плъзгат надолу към собствения ни пъп.

Вече не става въпрос за загубени животи, а къде стоим на опашката, докато спасителните лодки идват. Какъв процент сигурност можем да закупим? Все още не е известно, но в едно нещо можете да бъдете 100 процента сигурни: Има други, които се нуждаят от ваксината толкова, колкото и вие, но те може и да не я получат.

Заедно можем да осигурим справедливо разпределение на ваксината срещу COVID-19“, категорична е Камила Викен.

Рекламата е създадена от агенция Танте Ранди, Осло, Норвегия за Unicef. Режисьор е Дейвид Гефин, а фотограф Линдзи Адлер.   

Андреа Драганова                                                                              


Последвайте ни в Google News

 

Етикети реклама, лукс

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети