Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. „ИБИС техници“: „Спаси София“ ни мразят, пречим им да ползват „Столичен електротранспорт“ за дойна крава

Общество

„ИБИС техници“: „Спаси София“ ни мразят, пречим им да ползват „Столичен електротранспорт“ за дойна крава

ИБИС техници: Спаси София ни мразят, пречим им да ползват Столичен електротранспорт за дойна крава - Tribune.bg
Снимка:

Групата „ИБИС техници“ написа открито обръщение към „Спаси София“. „Защо сме толкова мразени от Спаси София и техните сателити?“, питат те. И разказвах хронология на ситуацията през годините.

„Напоследък, по различни пътища, атаките срещу екипа и неговите идеи стават все по-яростни. Въпреки, че реализирахме множество полезни инициативи, обвиненията в схемаджийство, далавери и всякакви други грехове валят като спонтанен летен порой. Историята обаче е известна с това, че пази верно всичко, случило се през годините и тези, които я помнят, бързо могат да я повикат на помощ, когато е нужно. А защо ни е историята ли? За да загатнем за част от мотивите, поради които, ИБИС екипът е най-мразеното нещо в средите на умните, красивите и цветните революционери, които се гласят да управляват, пардон, да „оправят“ София така, както през 2016 година, техния актив „оправи“ електронните табели на доставените от Прага трамвайни мотриси Т6А5“, пишат от групата.

Ето какво още гласи разказът им:

„Връщаме лентата назад и гледаме хроника на една предизвестена омраза!

Юни 2016 година, няма ИБИС екип, а само двама човека, които работят по автоматизацията на трамваите, току-що пристигнали от Прага. Марио Евстатиев и Николай Александров - единият е назначен на граждански договор, другият е техник в депото. Работи се по свързване на системата за таксуване, тогава чешката Mikroelektronika, като успоредно се търси решение за гласовото оповестяване, което към онова време идва от бордовото устройство „Мусат“. Паралелно, активът на „Спаси София“ ще „оправя“ табелите...;

Юли 2016 година, предстои пуск на мотрисите, а напрежението е все по-голямо. По отношение на система за таксуване и гласово оповестяване, решението е намерено. С табелите „се занимават“ само и единствено сателитите на „Спаси София“ Петър Мънъри и Михаил Антониев, покровителствани от вечния в Столичен електротранспорт ЕАД Цветан Шалев. Всякакви опити на „зеления“ още екип да помогне за решение е париран, а междувременно се разбира, че тандемът Мънъри - Антониев с покровителството на експерта от „Демократична България“ Виктор Чаушев се гласят не само да получат едни добри пари, но и да загробят дружеството във вечна зависимост от чешката бутикова фирма APEX - Jesenice, нещо, което година по-късно, прохождащият ИБИС екип ще разбие с гръм и трясък;

Февруари 2017 година, в София пристигат първите подарени от Базел трамваи Be4/6s, известни с псевдоним „краставици“. Оформящият се вече екип по пътнически информационни системи е натоварен да намери решение за управление на наличните електронни табели. Към инициативата се присъединява единият от танвдема Мънъри - Антониев, който естествено не толкова иска да помогне, колкото да изнася информация към „Спаси София“. Дори инициира няколко визити на тогавашния зам.-кмет по транспорта Евгени Крусев, от който по-късно спасителите ще се откажат като дявол от тамян;

Април 2017 година, табелите на трамваите от Прага все още са „статични“ без никаква възможност да бъдат управлявани от водача. Младият ИБИС екип на Марио Евстатиев и Николай Александров обаче дава решение - започва поетапно инсталиране на най-обикновени ИБИС компютри BS230 на цена от по 320 евро / бр към онези времена. Всичката драма с табелите приключва, защото програмирането става лесно - с една флашка, водачът има всички опции за работа. Естествено това не буди радост, а обратното - екипът бива обвинен в едва ли не „съсипване на бъдещето“ на онези, които явно са смятали „Столичен електротранспорт“ за дойна крава. Е, за първи път в кратката история на ИБИС екипа, „спасителите“ останаха с пръст в уста;

Септември 2017 година, ИБИС екипът вече има идея, подкрепена от производителя на табели BUSE, която смятат да демонстрират на един трамвай от тип Т6Б5 - мотрисите, обслужващи линия 20 от 1991 година до днес. Проектът се реализира с много, наистина много перипетии, скандали, саботажи, заплахи и всякакви други грозни практики;

Декември 2017 година, подливането на вода и манипулациите дават резултат, стартира разбиването на екипа, използвайки длъжностни лица от депо „Искър“, тогавашният началник депо и позорно известният началник на експлоатацията Стоян Димитров. Изкарана е дори забрана за достъп на екипа - Николай Александров и Марио Евстатиев са натирени в продължителни болнични по принуда и преследвани с желание да бъдат дискредитирани и уволнени;

Януари 2018 година, прави се среща с кмета на София Йорданка Фандъкова в присъствие на тогавашния заместник-кмет Евгени Крусев. Естествено, вместо помощ, получаваме нови атаки, включително и спретване на полицейско разследване за тероризъм с флашка - програмирането на трамвай 4101 във връзка с промени по маршрута и бъдещото домакинство на председателството на ЕС, са окачествени като диверсия и срещу Евстатиев и Александров се води полицейско разследване, подклаждано от ръководството на „Столичен електротранспорт“ в лицето на:

-Евгений Ганчев

-Емил Запринов

-Славчо Донгов

-Стоян Димитров

Само факта, че вместо на службогонец, делото попада в ръцете на истински полицай не праща екипа на съд. И не само. Става обратното, разследването се обръща срещу режисьорите му, които набързо си сменят версиите по няколко пъти и по щастлива случайност не са пратени на съд, където е и мястото им; Въпреки това, екипът е разбит. Цел №1 постигната! Но не за дълго;

Април 2018 година, въпреки изричната заповед на Евгени Крусев, един от членовете на екипа да не бъде назначаван никъде в транспортните дружества, той започва в „Столичен автотранспорт“ ЕАД, където веднага започва кампания по възстановяване на убитите с години системи на редица автобуси. Само за няколко месеца, ел. табелите на модела „Конекто Г“ са върнати към живот, актуализират се бази данни, правят се тежки ремонти по системите, започва и сформирането на новия формат на ИБИС екипа, който през годините ще промени разбирането за пътническа информация;

Юни 2019 година, сбъдва се най-черният кошмар на онези, които работиха за разбиването на екипа. Той се събира отново и отново се връщаме в депо „Искър“, където освен, че междувременно са дошли още трамваи от Прага, положението с пътническата информация е повече от трагично. Започва масирана кампания по подобряване на информационното обслужване, прилагат се редица добри практики, започва и поетапното оборудване на трамваите Т6Б5 с табели от бракувани автобуси. Пореден удар под кръста на зложелателите;

Декември 2019 година, екипът започва проект за изцяло нова визия на гласовото оповестяване, подготвя се и единен стандарт за визуалната и акустична пътническа информация, който среща подкрепата на тогавашния зам.-кмет по транспорта Кристиан Кръстев и на председателя на комисията по транспорт Карлос Контрера;

Април 2020 година, в разгара на пандемията от коронавирус, започва поетапното подобряване на пътническата информация в тролейбусния транспорт. Отново има огромна съпротива и организирана негативна кампания. Без успех на зложелателите;

Септември 2020 година, екипът влиза в „крепостта“ на тандема Мънъри - Антониев, трамвайно депо „Красна поляна“. Заварваме меко казано погром! Започва активна работа, която дава мигновени резултати без една стотинка общинска или дружествена пара...;

Юли 2021 година, след активната работа на екипа ни по разкриване на безобразията в трамвайно депо „Искър“, „несменяемият“ Стоян Димитров е изпратен завинаги зад бариерата. Назначен е нов началник на отдел „Експлоатация“ и всички конфликти и проблеми плавно угасват. Остава само техническата страна, свързана с недофинансиране на дружествата за резервни части, което обаче е въпрос, нерешим пряко от ИБИС екипа;

Февруари 2022 година, един от членовете на екипа - Марио Евстатиев влиза като експерт в комисията по транспорт и пътна безопасност. Това естествено не се харесва на враговете ни;

Септември 2022 година, по наше предложение, подкрепено от Карлос Контрера, започва поетапното оборудване на автобусния транспорт с комплексни устройства за пътническа информация;

Януари 2023 година, представяме работеща концепция за пътническа информационна система, отговаряща на критериите за достъпна пътническа информация за 60-те автобуса BMC Procity CNG;

Април 2023 година, договаряме пряко със собственика му и без никакви плащания, встъпването на двуетажен автобус в експлоатация с идея за развитие на концепция за група от експресни излетни линии, обслужвани с двуетажни автобуси;

Юни 2023 година, на 24.06., с нашето активно участие, по експресната линия Х50 тръгва двуетажен автобус. Това става 20 години след като в София за последно се е движил такъв атрактивен превоз по линиите на обществения транспорт;

Юли 2023 година, официално заедно с Карлос Контрера предлагаме серия от мерки за подобряване на обслужването на пътниците в обществения транспорт и гарантиране изпълнението на транспортната задача чрез доставка на употребявани автобуси по следните обособени позиции:

-До 30 броя 12 и 18 метрови автобуси със стандарт Евро 5 и по-висок;

-До 10 броя употребявани двуетажни автобуси със стандарт Евро 4 или по-висок;

-До 10 броя употребявани туристически автобуси;

-Придобиване на предоставения за безвъзмездно ползване тестов двуетажен автобус Neoplan N4426/3;

В мотивите към предложението са дадени и справки за техническото състояние на налични автопарк, както и резултати от преброяване на пътникопотока по линия Х50 след като тя се обслужва от двуетажен автобус;

Именно заради предложението за доставка на употребявани автобуси, членовете на екипа бяха обвинявани публично и не само в схемаджийство, в колосални кражби и окачествявани като „автори на далавера“. Естествено, от цветните променители на статуквото в София... Каква е истината обаче?

Нетната заплата на работещите в системата на транспорта членове на екипа варира между 711 и 1140 лв;

Двама от членовете на екипа не работят в транспорта, но месечно полагат по над 60 часа безплатен труд по автобуси, тролеи и трамваи (като част от ИБИС екипа);

Двама от членовете на екипа (най-мразените от променителите и спасителите) имат кредитни досиета, достойни за подвързване с дебели корици ала „Война и мир“;

Най-мразеният от спасителите член на екипа живее в скромна ведомствена квартира, която е далеч от средния стандарт на онези, които плюят по нас;

Е, това сме ние! Съжаляваме, че току-що разбихме на пух и прах легендите за схеми, далавери и къпане в жълтици...

Между другото, идната седмица имаме недостиг на хора и каним спасителите на столицата да помогнат с един трамвай, който чака за оборудване с ел. табели. Безплатно!“


Последвайте ни в Google News

 

Етикети Спаси София
Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати