10 000 клиенти на ЧЕЗ в София останаха без ток заради изкопни дейности
При несъобразени изкопни работи днес доставчик на комунални услуги скъса няколко кабела средно напрежение, собственост на ЧЕЗ Разпределение, и остави без електрозахранване над 10 000 клиенти на дружеството в столицата, съобщиха от дружеството.
На територията на Панчарево, Кокаляне и Долни Пасарел около 7300 клиенти бяха без ток в продължение на 30 минути, а в Дружба 1 и 2, Гара Искър и Горубляне около 2900 клиенти стояха без електрозахранване близо 2 часа и 30 минути.
Ситуацията е изключително неприятна и за клиентите, и за нас. ЧЕЗ Разпределение все още работи по специален график, според който планираните прекъсвания на електрозахранването се извършват само в следобедните часове, след 13:30 часа, така че да не се смущават учениците и хората, които продължават да работят от вкъщи. Подобни несъобразени изкопни дейности нанасят огромни щети, но най-големите поражения са върху уюта и спокойствието на клиентите, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане", „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/10-000-klienti-na-chez-v-sofiya-ostanaha-bez-tok-zaradi-izkopni-deynosti/
Коментари (0)
Добави коментар