Борис Бонев използва софийското метро за автореклама
“От днес на разположение на гражданите и гостите на София са 546 нови паркоместа за велосипеди, поставени в охранявани зони на софийските метростанции.” Това гласи официалната информация до медиите, изпратена от ДЗИ.
Гости на представянето на новата придобивка ни изпратиха снимки на табелите на т.нар. велопаркинг. Останали крайно изненадани да видят логото на “Спаси София” върху табелите, заедно с тези на общинското дружество “Метрополитен” ЕАД и ДЗИ, които са дарители.
Според наши източници табелите, обозначаващи паркоместата за велосипеди, са изработени от “Спаси София”. Остава неясно дали това е срещу заплащане или само на цената на автореклама.
Припомняме, че само преди месец друг общински съветник разкри, че Бонев е взел над 50 000 лева от договори с градския транспорт, свързани с изработване на табели и други.
В типичния си стил Борис Бонев не се е посвенил да надпише собственото си фирмено лого върху табелите, които изработва “Спаси София”.
Важен е и въпросът кой е разрешил обособяването на велопаркинга. На запитване ни беше отговорено, че Столичният общински съвет не е гласувал подобно решение. Най-вероятно дизайнът с включената авторекламата на “Спаси София” е одобрен еднолично от Стоян Братоев - изпълнителен директор на “Метрополитен” ЕАД.
Няма лоша реклама - в случая е и безплатна за “Спаси София”!
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/boris-bonev-izpolzva-sofiyskoto-metro-za-avtoreklama/