Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. БСТ открива нови точки за продажби в редица обекти на Inmedio, разположени в магазините Кауфланд

Общество

БСТ открива нови точки за продажби в редица обекти на Inmedio, разположени в магазините Кауфланд

Снимка:

Тази година Спорт Тото празнува своя 64 рожден ден и ще зарадва своите почитатели с много изненади и награди

Българският спортен тотализатор продължава да разширява успешно своята мрежа за продажби в страната.

Дни преди едни от най-светлите Християнски празници – Цветница и Великден, Спорт Тото подарява още една възможност на любителите на лотарийните и тото игри да не пропускат шанса си за добри печалби и още повече поводи за радост.

Съвместно с дългогодишния си партньор, френската компания Lagardère Travel Retail - световен лидер в търговията в пътнически зони, оперираща търговските марки Inmedio, Relay и 1Minute, днес БСТ стъпи и на територията на една от най-големите вериги магазини у нас, а именно Кауфланд.

По време на официалната церемония символично бе отбелязано разрастването на съвместната дейност между компаниите на национално ниво. За доброто настроение се погрижи дългогодишният и очарователен водещ Део, който изненада присъстващите с вълнуващи подаръци от тотализатора.

Tribune.bgTribune.bg

„Тази крачка отдавна е планирана. Това е една от многото крачки, които ще направим не само с тази верига, които сме планирали и с други вериги. Основната цел е разширяване на дейността за генериране на повече приходи за подкрепа на спорта, културата и училищата“. Това заяви Любомир Петров, изпълнителен директор на Българския спортен тотализатор.

„Радваме се и подкрепяме партньорсвото между нашия ключов клиент Inmedio и Спорт Тото. По този начин разширяваме микса от услуги. Целта на Кауфланд е клиентът да може да намери всичко под един покрив и да може да закупи всичко желано и необходимо на едно място, с една спирка при нас, освен продуктите вътре в магазина, така и тези след касова зона. В този ред на мисли БСТ предлага една допълнителна услуга, още един продукт за нашите клиенти, което ние приветстваме“, заяви Диана Костова, ръководител Направление „Централно управление на недвижимостите“ на Кауфланд.

„С Български спортен тотализатор ние си партнираме повече от 10 години вече на българския пазар. Те са много голям наш партньор. Истината е, че през последните няколко месеца разширихме дейността с тях. В момента продаваме техни продукти в повече от 115 търговски обекта от различни марки - Inmedio, 1Minute и Relay. Това, което ни носи това сътрудничество, е много допълнителни клиенти и най-вече щастливи клиенти“, каза от своя страна Младен Йорданов - изпълнителен директор за България на „Лагардер Травъл Ритейл“.

Tribune.bgTribune.bg

Tribune.bg Tribune.bg

Tribune.bgTribune.bg

Любомир Петров вече повече от една година заема поста - изпълнителен директор на БСТ. На въпрос с какви предизвикателства се е сблъскал за това време и доволен ли е от постигнатото до момента, той отговори:

„В бизнеса има един много ясен и точен измерител, това са цифрите. Ако оставим цифрите да говорят, то сме много доволни от постигнатите резултати. Направихме доста оптимизации в дружеството, изградихме изцяло нов екип от млади и амбицирани хора, които да донесат един нов модерен облик на тотализатора. От финансова гледна точка постигнахме доста добра финансова стабилност на дружеството и въпреки че последните шест години то е работило на загуба, за 2020 година, откакто ние сме в управлението, излизаме с повече от положителен финансов резултат, с над 5 милиона лева печалба“, подчерта изпълнителният директор на БСТ.

Тази година Спорт Тото празнува своя 64 рожден ден и ще зарадва своите почитатели с още нови игри, изненади и по-големи възможности за печалба. Всеки месец от началото на 2021 година тотализаторът предлага на своите фенове нови лотарийни игри.                                                        

„Февруари пуснахме „Бързи хиляда“, игра, в която има много печалби по хиляда лева, тоест няма големи печалби по половин, един милион, а просто направихме така, че повече хора да могат да спечелят, намалихме големите, увеличихме броя на малките печалби. Този месец пък пуснахме „Скъпоценната седмица“. Тази игра също е с по-голяма наситеност на по-малки печалби за сметка на големите. Нашата политика е да разделяме парите между повече хора, а не да се концентрират в една единствена или няколко големи печалби. Имаме много положителна обратна връзка от нашите играчи, тъй като повече хора остават удовлетворени. През следващите месеци сме предвидили още много игри. Предстои пускането на т.нар. „Шампионска кръстословица 2“, тъй като това е една от най-успешните игри за нас. Всеки месец ще пускаме по една или две нови игри. Ще има и тематични, както и такива с лимитиран тираж – за лятото, за есента, за Коледа и т.н.“, разкри още Любомир Петров.

„Що се отнася до рождения ден на БСТ, ще има доста изненади и като допълнителни награди в някои от игрите. Смятаме да започнем да правим „Ден на отворените врати“. Най-запалените играчи ще могат да дойдат на живо в студиото, за да видят процеса на теглене на числата и да се уверят, че всичко е изрядно и според закона. С това се надяваме да повишим доста доверието към институцията“, категоричен е той.    


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още