Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. По време на изолацията: Ръст в продажбите на ракия

Общество

По време на изолацията: Ръст в продажбите на ракия

По време на изолацията: Ръст в продажбите на ракия - Tribune.bg
Снимка:

Вече повече от месец живеем в социална изолация. Продажбите онлайн, включително и на храни, нараснаха значително.

Данните са от най-големия търговец на храни онлайн в България, а анализът е на компания, която се занимава с обработка и моделиране на големи данни.

"Има драматичен ръст на продажбите онлайн през март, сравнено с февруари", каза пред bTV Христо Хаджичонев, експерт по моделиране и прогнозиране на големи данни.

Голям ръст в продажбите бележат продукти, които не са били толкова характерни преди - например продукти за ръце.

"Характерното е, че имаме трайно изместване на търсене на всякакъв род продукти онлайн", допълни Хаджичонев.

„Хората остават вкъщи и престават да консумират неща, които преди това са консумирали в ресторанти. Те са се ориентирали към по-икономична версия на алкохолните напитки като ракия, където има голям ръст. При по-скъпите като уиски и бърбън няма такъв ръст“, отбеляза експертът.

При колбасите също има голямо потребление. Причината е презапасяването, което се наблюдаваше през март.

"Потребителското търсене трайно ще се настани онлайн. То няма да е свързано само със стоки от първа необходимост и бързооборотни стоки, а стоки от почти всякакъв вид. Дори след отхлабването на мерките хората ще продължат трайно да консумират", на мнение е Христо Хаджичонев.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати