Фейсбук изтри Карбовски. Дали не му направиха реклама?
Фейсбук изтри четири профила на Мартин Карбовски, обяви сам журналистът във Фейсбук. Това са основният официален профил с 280 000 последователи, където се публикуваше предаването ВТОРИ ПЛАН; Профилът ОТЕЧЕСТВЕН ФРОНТ - 108 000 абоната; Профилът ЛЕНТАТА - 49 000 абоната; Профилът ФРОНТ.БГ - 20 000 абоната.
Според екипа му не е имало предупреждения от страна на Фейсбук, че се готви заличаването им. Подозират, че до крайната мярка се стига заради определени текстове, свързани със ЛГБT общностите и вероятно са били натрупани голям брой докладвания срещу тях.
Новината обаче предизвика огромен отзвук именно в социалните мрежи, а много потребители се запитаха дали не е бил постигнат обратен ефект.
„Гонзо журналистиката на Карбовски винаги ме е отвращавала. Макар че в известен смисъл го оправдавам, очевидно подобни материали се продават добре. Въпреки това не ги гледам или чета. Но да цензураш каквато и да е журналистика, с цялата условност на информационната стойност, която притежава, е жалък опит за налагане на сила над мисълта“, написа журналистът Димитър Вучев.
„Жалък, защото направиха ужасно силна реклама на Карбовски. Защото е ХХI век и това просто няма как да сработи в дигиталната ера. Защото милеещите за цензура са същите тези, които се бият в гърдите какви борци за свобода, равни права и либерални ценности са. Жалки сте“, коментира той.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/feysbuk-iztri-karbovski-dali-ne-mu-napraviha-reklama/
Коментари (0)
Добави коментар