Фирмата, отговорна за проблемите с електронните направления се извини и настоя за финансиране
Фирма „Контракс”, която се грижи за новата система за електронните направления поднесе извинения на общопрактикуващите лекари заради хаоса в системата. В писмо до България лекарски съюз (БЛС) от доставчика на медицински софтуер уверяват, че специалистите ѝ работят по отстраняване на проблемите и те се решават „в рамките на деня”.
„Специалистите ни работят денонощно за бързото разрешаване на всички възникнали проблеми”, пишат от компанията.
Оттам допълват: „Не на последно място искаме отново да поставим въпроса с липсата на финансиране от страна на държавата в лицето на МЗ и НЗОК за развитие на софтуерните продукти за здравните служители за сметка на централните системи на здравните ведомства. Това принуждава компаниите-разработчици самостоятелно да финансират развитието на медицинските софтуери, а увеличаването на абонаментните такси е труден процес и не може да покрие инвестициите. Неколкократното поставяне на този проблем досега не е довело до разрешаването му”, пишат още от „Контракс” и уверяват, че работят с пълна мобилизация.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/firmata-otgovorna-za-problemite-s-elektronnite-napravleniya-se-izvini-i-nastoya-za-finansirane/