Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Гражданите на София могат да използват и безплатно приложение за подаване на сигнали

Общество

Гражданите на София могат да използват и безплатно приложение за подаване на сигнали

Гражданите на София могат да използват и безплатно приложение за подаване на сигнали - Tribune.bg
Снимка:

Приложението е към Контактен център на Столичната община call.sofia.bg

От днес гражданите на София ще могат да използват безплатното мобилно приложение на платформата на Столична община за подаване на сигнали – Контактен център – call.sofia.bg.

Приложението „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store.

Приложението е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация в него. Гражданите могат да изпращат към Столичната община сигнали от неспешен характер за отклонения в градската среда по типове, като предвид обстановката в страната е реализирана и специална секция ”COVID-19” за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на Столична община.

В мобилната версия на Контактния център е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с COVID-19, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

Контактният център на Столична община, който създадохме в края на 2014 г., е платформа, която предлага на потребителите си възможност за подаване на сигнали от неспешен характер. Работи непрекъснато 24/7, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на нашите оператори на тел. 0700 17 310

От създаването на платформата до момента, чрез нея са подадени 197 829 сигнала.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. Платформата е интегрирана с административно-информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.

Столична общинаСтолична община


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати