Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Green Cola грабна наградата „Продукт на годината 2021“ за втора поредна година

Общество

Green Cola грабна наградата „Продукт на годината 2021“ за втора поредна година

„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации на продукти и услуги на база гласуване на потребителите. Тя се присъжда на успешни нови продукти в категория, които са достатъчно креативни, иновативни и привличат вниманието на публиката.

В категория „Безалкохолни напитки“ за втора поредна година първото място бе отредено на Green Cola. Миналата година бе за продукта Green Cola, а сега - за газираните му плодови разновидности: Green Orange, Green Lemon & Green Cherry.

И трите напитки са с естествен вкус, съдържат естествени съставки и аромати и са подсладени със стевия. Наред с отличния си вкус, имат едно от най-високите съдържания на естествен сок сред всички газирани сокове на пазара, като освен това носят в себе си изключително малко калории и са без добавена захар!

Наградата бе връчена на победителите в различни категории по време на онлайн церемония, която се проведе на 28/06/2021 г. и беше водена от певеца Орлин Павлов. Всеки от победителите бе обявен от някой от най-обичаните родни инфлуенсъри, които предоставиха на зрителите възможността да надникнат в домовете им.

Green Cola бе наградена от известния модел Виктория Капитонова. В своето презентационно видео тя каза, че Green Flavors са предпочитаните ѝ безалкохолни напитки за освежаване в горещините. Виктория е известна и с безупречната си фигура като не пропусна да подчертае, че именно тук калориите са малко, захарта е заменена от стевия, а истинският сок е в големи количества.

Green Cola и нейните разновидности се продават в над 30 страни по света, печелейки сърцата на публиката. Причината за това до голяма степен е, че именно тук е намерен баланс в комбинацията от здравословни рецепти и естествени съставки, без компромис с вкуса, насладата и интензивните чувства, които безалкохолните напитки предлагат. Обещанието на марката е непрекъснато да се стреми да предлага по-здравословни и по-естествени алтернативи, в отговор на нарастващите нужди от иновации, балансирана диета и здравословен начин на живот.

Green Flavors стават все по-разпространени в местната търговска мрежа и понастоящем могат да бъдат намерени в Billa, Kaufland, T-Market, Metro, бензиностанции EKO и в много независими традиционни магазини.

За повече информация: https://bg.greencola.com/  


Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още