Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Иновация в БДЖ: Железниците пускат автомати за билети

Общество

Иновация в БДЖ: Железниците пускат автомати за билети

Иновация в БДЖ: Железниците пускат автомати за билети - Tribune.bg
Снимка:

30 автомата ще бъдат поставени в цялата страна

Нововъведения очакват пътниците по големите гари на държавните железници. БДЖ ще постави 30 автомата за билети в цялата страна, съобщава NOVA.

Покупката на новите машини за пропуски за влака е започнала още преди пандемията, съобщиха от железниците. Първите три вендинг машини вече се намират на Централна гара – София. Очаква се да заработят до началото на лятото.

Целта е да не се образуват големи опашки от чакащи пред касите.

От БДЖ уточняват, че с устройствата се работи лесно. Гражданите трябва да изберат дестинацията, броят на билетите и да платят с дебитна или кредитна карта.

Търговският директор на БДЖ Константин Азов заяви, че нововъведението ще бъде един бърз канал за хората, които не искат да чакат на опашки и в последния момент искат да се качат на влака. На първия етап ще може да се закупуват превозни документи или билети, а по-късно хартиените абонаментни карти ще бъдат заменени с пластики с чип, презава Нова телевизия.

Проектът е на стойност половин милион лева.      

С нововъведенията железниците се надяват да подобрят начина на продажби като добавят още канали. Затова се водят и разговори с друга държавна компания - „Български пощи“, която на своите каси в клоновете също да продава билети, обясни пред „Монитор“ Григори Григоров – председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".

По време на пандемията с около 40 на сто са се увеличи продажбите на онлайн билети. Железниците работят и по старата идея да се заменят билетите, издавани във влака на ръка от служители с такива от мобилни устройства и принтери.

Клиентите на превозвача вече могат да получават информация в реално време за движението на влаковете чрез своето мобилно устройство. Влаковете се оборудват с съвременни информационни системи за допълнителна информация за пътниците - информационни дисплеи, постоянна wifi връзка и др.                                                                                                                       

От скоро беше възстановена услугата бистро-вагон, като се планира да бъде разширена в повече влакове, които пътуват по дългите направления в страната.

                                                                                                                                                                    


Последвайте ни в Google News

 

Етикети БДЖ
Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети