Карлос Контрера: Столична община трябва да се съсредоточи върху наземния транспорт
„Факт е, че когато се подмениха основна част от автобусите, пътникопотокът се увеличи, защото просто стана по-комфортно“, посочи кандидатът за общински съветник
За мен що се отнася до транспорта ние трябва да променим фокуса на Столична община. Метрото достигна според мен до почти своя апогей – чисто географски и технологични причини. Данните на ЦГМ, които разглеждаме при отчета и икономическата рамка, показват, че основното натоварване е върху автобусния транспорт, т.е. общината трябва да се съсредоточи върху наземния транспорт и то върху това, което прави връзката между отделните квартали, тоест автобусите. Това каза в предаването „Европа сутрин“ по ТВ Европа кандидатът за общински съветник Карлос Контрера, съобщиха от пресцентъра на ВМРО.
Факт е, че когато се подмениха основна част от автобусите, пътникопотокът се увеличи, защото просто стана по-комфортно. Някои линии получиха намаление на интервалите на движение и хората започнаха да предпочитат да ползват този транспорт. Ето защо има смисъл да се работи в тази посока, заяви Карлос Контрера.
Според мен е нужно да се направят радикални промени в разписанията и по-точно в Дирекция „Обществен транспорт“. Всички знаят, че ние сме предлагали различни промени в линиите, обикновено отговорът е не. И явно трябва да дойде време, в което тези отрицателни отговори трябва да намалеят чувствително, иначе знаете какво се случва – граждани, подписки, протести. Като си говорим за автобуси, редно е да се обърне внимание на връзките между районите и то не в южната дъга. Едно чепинско шосе, например, което трябва да се реконструира със сигурност. Даже ще отнеме част от трафика, който идва от Околовръстния път. Фокусът на транспортните връзки трябва да падне върху северния Околовръстен път, тангентата и кварталите от другата страна, иначе ще се запушваме като град, категоричен бе Контрера.
В район „Студентски“ имат ужасен проблем с паркирането. Ако има техническа възможност, може под парка срещу УНСС да се изгради подземен паркинг, тоест отгоре зелена площ, а отдолу паркинг. Всичко е въпрос на проучване, заяви кандидатът за общински съветник Карлос Контрера.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/karlos-kontrera-stolichna-obshtina-tryabva-da-se-sasredotochi-varhu-nazemniya-transport/
Коментари (0)
Добави коментар