Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Контрера: Кой допусна поредната провокация в уроци за деца от 3-и и 4-и клас?

Общество

Контрера: Кой допусна поредната провокация в уроци за деца от 3-и и 4-и клас?

Контрера: Кой допусна поредната провокация в уроци за деца от 3-и и 4-и клас? - Tribune.bg
Снимка:

В училище, в онлайн часовете по компютърно моделиране питат кой пол е потребителя на платформата, т.е. ученикът – мъж, жена, небинарен, друг пол. Това е формата за регистрация за ползване на програмата за компюрърно моделиране, пусната из българските училища с одобрението на МОН, уточнява в своята позиция във Фейсбук председателят на „Патриоти за София“ в СОС и член на националното ръководство на ВМРО Карлос Контрера.

Що е то небинарен ученик в 3-и клас? Що е то ученик от друг пол в 4-и клас? Кому е нужно това упражнение и според МОН колко точно пола има? Искам точен и ясен отговор от експертите там, категоричен е още Контрера.

Той уточнява още, че се е самосезирал след поредица от публикации във социалните мрежи, които е прочел и е направил проверка.

Вчера попаднах на няколко гневни публикации в социалните мрежи на родители на ученици в 3-и и 4-и клас. С право възмутените хора коментираха какви са тези небинарни полове и какво точно значи графа „друг пол“.

Ето и останалата част от позицията на Контрера във Фейсбук:

Всъщност, се оказва, че това е визуален език за програмиране, подходящ за деца между 8 и 16 години, чиято цел е лесно създаване на игри и мултимедия, за да бъдат обучаващите се по-подготвени за навлизане в компютърното програмиране. Дотук добре. Не става ясно обаче защо и на какво основание въпросната програма за моделиране в регистрационната си форма е разпросранена в българското средно образование с твърдения, че съществува „небинарен“ пол (каквото и да значи това) или „друг пол“... Очевиден е дисбалансът между целения ефект от програмата и това, което тя се опитва да внушава. Що е то небинарен ученик в 3-и клас? Що е то ученик от друг пол в 4-и клас?!

Отново ставаме свидетели на поредното безумие в образователната ни система, като през задния вход се вкарват всякакви внушения за пети, десети, петнадесети и петдесет и пети пол. Нещо повече – втълпява се на най-малките, че има нещо като „то“, което ни е мъж, ни е жена, а там нещо си – „бинарно“, може би? Кому е е нужно това упражнение и според МОН колко точно пола има? Искам точен и ясен отговор от експертите там.

Цялото това промиване на мозъци взема вече отвратителни размери, особено като се трови съзнанието на децата. Първо беше опитът да се заличат майката и бащата като понятия и да се заместят с „Родител 1“ и „Родител 2“, сега и това.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (1)

кесо Контрера е напълно прав, че това е безумие. Затова МОН е длъжно да отговори на въпроса, какво е мнението му за необолшевишките провокации на ляволибералните /по същество неокомунистически/ манипулатори, очевидно проникнали и в МОН, същото това МОН, което десетилетия се бореше с нокти и зъби срещу вкарването на истината за комунизма в учебнците по история. Преоблеченият като ляволиберализъм неокомунизъм, за съжаление не без успех, успява да наложи в дневния ред на демократичните общества подобни дивотии, които отвращават нормалните хора от идеите на демокрацията и свободата и ги тласкат към "спасението" на "твърдата ръка" и диктаторските политически модели като в Русия, Китай, Куба, КНДР.
23.01.2021 11:22 / Отговор

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети