КЗК ще глобява и „Била“: Рекламирали олио на промоция, а било изкупено
КЗК се самосезира за нелоялна конкуренция от страна на БИЛЛА при рекламирането, предлагането и продажбата на слънчогледово олио, съобщиха от комисията.
Комисията образува производство по собствена инициатива за проучване на евентуално извършено нарушение по глава седма от ЗЗК – „Забрана за нелоялна конкуренция“ от страна на „Билла България“ ЕООД след постъпили информация и доказателства от Комисия за защита на потребителите (КЗП).
При извършена от КЗП проверка в търговски обект на БИЛЛА е констатирано предлагането на промоционални цени, включително и чрез рекламни брошури, на марки слънчогледово олио, за които е установено наличието на недостатъчно количества или липси в търговския обект. Това създава съмнения за недобросъвестни действия от страна на търговската верига, които могат за увредят интересите на другите конкуренти.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/kzk-shte-globyava-i-bila-reklamirali-olio-na-promotsiya-a-bilo-izkupeno/