Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Майка скочи на пловдивски ресторантьор за лошо отношение към децата. Той не ѝ остана длъжен

Общество

Майка скочи на пловдивски ресторантьор за лошо отношение към децата. Той не ѝ остана длъжен

Майка скочи на пловдивски ресторантьор за лошо отношение към децата. Той не ѝ остана длъжен - Tribune.bg
Снимка:

Шефът на ресторанта: Оставят децата, да си пият виното или бирата, а аз да вървя след тях

Той е крив и кой е прав? Добре дошли ли са децата в заведенията и имат ли родителите да ги оставят да си играят свободно. Този спор заформиха жена от Пловдив и ресторантьор от Града под тепетата.

Жената алармира за недопустимо отношение в популярен местен ресторант – „Айсберг“, когото са посещавали и преди. Сподели историята си в групата „Забелязано в Кичука“.

„Детето ми е от кротките деца и не вдига шум или пък да бяга около масите. Управителят е един и същ, просто направиха ремонт и явно се взеха насериозно… В събота вечерта с мъжа ми и дъщеря ми посетихме въпросния ресторант за вечеря. Управителят ни посрещна и настани, като видя, че сме с дете на 3,5 години. След малко се заигра с дете от съседната маса, първо играеха тихо и кротко ту на нашата маса, ту на тяхната, после се разхождаха по пътеката от входа до масите. Не са викали или вдигали шум, не са правили и бели. Не са се навирали и по масите при хората. След около 30 минути управителя дойде при нас, говорейки тихо, с молбата да изкарам таблет или телефон, да го дам на дъщеря си и да седне без да става, защото хората вечеряли и децата им пречили. Нямах време за реакция буквално, защото господина се изнесе за секунди. Но и не отразих казаното от него. Това е дете на 3,5 г, няма как да я вържа и то с телефон или таблет“, разказва жената.

След още 10 минути последвала повторна молба.

„...но с още по-тих тон, явно да не се чува. Като добави, да не се притесняваме, че ще говори с родителите на другото дете също. Започнах спор с него, но той не пожела да отговори на въпросите ми, а повтаряше като латерна същото изречение. Мъжът ми също се опита да му обясни, че това неговото изискване е невъзможно, попитахме го и защо, след като му пречат деца, ни настанява или поне не казва изискванията си на входа. Никакви отговори само повтаряне на едно и също нещо. Махна се от масата и малко след това се покри някъде вътре. Детето ми искаше да яде и само за това я изчакахме, защото тъкмо ѝ бяха донесли яденето. Аз лично не исках и да си плащам, но мъжът ми ме разубеди“, обяснява майката, която се зарича, че повече няма да стъпва там.

Самият ресторантьор не остава длъжен и отговаря на обвиненията пред местния сайт Plovdiv24.bg.

„По-добре сега да ме коментират, отколкото някое дете да бръкне в контакта, да стане нещо и след това да ме коментират. Родителите дойдоха след 20:30 в съботната вечер. Лично аз ги настаних на хубава маса. Те бяха доволни, поръчаха си и след това оставиха детето на произвола на съдбата. В заведението имаме папагал. Детето отиваше и закачаше папагала, тичаше из масите. Отидох при родителите и учтиво ги попитах дали имат таблет и може ли детето да си играе с него и да остане на масата. Ние нямаме детски център. Хората вечерят и не е хубаво детето да ги притеснява. Те не взеха никакво отношение. След малко отидох втори път и направих забележка. Жената ме попита: „Аз какво трябва да ѝ кажа?“. Отговорих ѝ, че не знам какво да каже, но детето притеснява другите клиенти. Отново я помолих да даде на детето телефон или таблет“, разказва своята версия собственикът на ресторанта Росен Бадев.

Той твърди, че има родители, които смятат, че ресторантът е детски център.

„Имало е случай, когато детето на посетители е било на улицата и те не го виждат. Имахме ситуация, когато детето се беше заключило в тоалетната, а майката спокойна е на масата. Дойде друг клиент, за да ни сигнализира, че детето не може да си отключи тоалетната. Деца се оставят сами на възраст около 4-5 години. Започнах да казвам на децата, че само с родителите могат да ходят до тоалетната. Когато се заговорят, част от родителите забравят да проверят, къде им е детето. Правим забележки основно когато притесняват и останалите клиенти на ресторанта. Ние нямаме детски център. Нямаме възможност за такъв. Посетители искат да дойдат, да си оставят децата, да си пият виното или бирата, а аз да вървя след тях. ... Ако стане нещо лошо с детето в ресторанта, пак ще пишат за мен. Ако някое дете бръкне в някой контакт, сигурно аз пак ще бъда отговорен. Тогава ще е късно за реакции“, допълва той.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети