Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Мобилните оператори подкрепиха мерките на правителството срещу коронавируса

Общество

Мобилните оператори подкрепиха мерките на правителството срещу коронавируса

Мобилните оператори подкрепиха мерките на правителството срещу коронавируса - Tribune.bg
Снимка:

Предлагат бонус услуги за клиентите си, като ги призовават да останат вкъщи

В Теленор подкрепяме предприетите от правителството мерки за предотвратяване на разпространението на вирус Covid -19, съобщават от Теленор.

Предприемаме многопластова кампания и действия, с които целим да осигурим повече възможности за нашите клиенти да поддържат връзка със своите близки и да улеснят ежедневието си в този труден период.

Призоваваме да останете вкъщи и да използвате онлайн каналите за самообслужване!

От 18 март до 18 април 2020 г. операторът ще предостави на своите клиенти пакети за допълнителни минути и мобилен интернет, както и достъп до дигитални услуги без допълнително заплащане.

 Всички клиенти на Теленор – абонати на договор, потребители на предплатени услуги и бизнес клиенти, ще могат да ползват без допълнително заплащане пакет от 1000 минути за разговори с всички мрежи в България, който ще могат да активират като изпратят безплатен SMS с текст „1“ до кратък номер 1234. Също така, всички клиенти на Теленор могат да активират без допълнително заплащане и пакет от 10 000 MB за мобилен интернет на максимална скорост като кликнат на специалния банер в приложението MyTelenor. И двата пакета са с валидност 30 дни от датата на активиране и могат да бъдат получени еднократно за този период.

Всички клиенти на абонаментните планове на Теленор, включително бизнес клиентите на оператора, ще получат без допълнително заплащане достъп за период от 30 дни до всички дигитални услуги, включително Deezer, HBO GO, Play Diema Xtra, Nickelodeon, BubaPlay, Bookmate и Капитал. За целта, те трябва да активират допълнителния пакет на съответната дигитална услуга в приложението MyTelenor. След края на периода, услугите ще бъдат автоматично деактивирани, като не е нужно действие от страна на клиентите.

Бизнес клиентите на Теленор могат да се възползват и от безплатен пакет SMS, с който могат да изпращат съобщения до всички свои служители, включени в съответната група. Активацията на този пакет е възможна през бизнес портала на адрес https://business.telenor.bg/.

Магазините на оператора ще бъдат отворени отново на 16 март, понеделник, при стриктно спазване на правилата за предотвратяване на разпространението на вируси, включително редовна дезинфекция и ограничения в броя на посетителите, намиращи се едновременно в магазина. Магазините ще се дезинфекцират няколко пъти на ден. Ще се почистват всички работни повърхности, демонстративни устройства, компютри, дръжки на врати и др. Всички служители в магазините ще работят с ръкавици и предпазни маски. Ако е необходимо, обслужването на клиенти временно ще бъде преустановено за извършване на дезинфекция. Теленор предварително благодари на своите клиенти за разбирането и търпението.

Теленор припомня, че най-популярните и най-ползвани услуги на оператора са достъпни и в интернет, и в приложението MyTelenor, като това е подходящо решение за ограничаване на риска в условията на продължаващите епидемии от коронавирус и сезонен грип.

В приложението MyTelеnor потребителите лесно и бързо могат да проверяват текущото си потребление и да заплащат сигурно и удобно месечната си сметка, както и (ако е необходимо) сметките на близки и приятели с помощта на банкова карта.

За своите бизнес клиенти Теленор предоставя всички необходими бизнес приложения, които да осигурят непрекъсваемост на бизнеса. Чрез тях могат да са в постоянна връзка посредством провеждане на онлайн срещи с чат и видео, и конферентни разговори с неограничен брой участници както и лесна обмяна на документи онлайн. Повече информация за приложенията е налична на адрес https://www.telenor.bg/bg/business.

Теленор ще продължи да информира своите клиенти за всяка промяна в ситуацията, а пълна информация за активностите, предприети от Tеленор и за алтернативните канали за самообслужване ще бъде налична и актуализирана на www.telenor.bg/stay-at-home

А1 започва кампания за дигитална солидарност с клиентите си, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус, заявяват от компанията. Първата стъпка от кампанията е, че от 16 март (понеделник), в рамките на 30 дни, А1 ще предостави безплатно на своите ТВ клиенти над 200 ТВ канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение.

Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните клиенти на абонаментни планове, ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента. За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му.

А1 насърчава своите клиенти да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус. Всички услуги, които компанията предлага, могат да бъдат осигурени и онлайн.

От Vivacom също се обръщат към клиентите си да използват онлайн каналите за комуникация с компанията – уеб формата на сайта ни, мобилното приложение My Vivacom (достъпно и през десктоп платформа) My VIVACOM, както и телефоните за контакта: 123 за всички абонати на мобилни услуги на VIVACOM и 087 123 за клиенти на всички останали мобилни и фиксирани мрежи.

„Съветваме ви да използвате дигиталния ни портфейл Pay by VIVACOM, за да ограничите досега и размяната на банкноти и монети между вас и други хора. Напомняме Ви, че личната ви превенция и предпазването на хората около вас са от изключително голямо значение за бързото овладяване на създалата се ситуация“,посочват от компанията.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (1)

StevenVop Подбробная информация и дезинсекция клопов в квартире . Компания работает по Москве и МО
16.06.2022 05:31 / Отговор

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети