Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. На „черния петък“ внимавайте за продукти, които „лекуват“

Общество

На „черния петък“ внимавайте за продукти, които „лекуват“

На черния петък внимавайте за продукти, които лекуват - Tribune.bg
Снимка:

Най-полезното за потребителя винаги е сравнението на повече оферти

Тази година „черният петък“ ще бъде много специфичен от досегашните, защото очакваме да има един много актуален компонент, свързан с епидемията. В последните месеци ни правят впечатление изключително многото реклами, които "лекуват" или "предпазват" от най-различни зарази. Трябва да сме изключително внимателни към всички тези претенции.Това каза за БГНЕС председателят на асоциацията „Активни потребители” Богомил Николов по повод голямото пазаруване в края на ноември, познато като "черен петък".

"Най-често може да ги срещнете при различни храни или хранителни добавки, но също така напоследък излязоха UV бактерицидните лампи, различни душове или изтривалки, които претендират, че предпазват от вируси и бактерии. Трябва да сме изключително предпазливи към този тип реклама", алармира Николов и добави, че потребителите трябва да внимават с фалшивите и подвеждащи намаления, които съществуват от години и се прилагат от някои търговци.

Попитан защо намаленията у нас са с доста по-нисък процент, за разлика от тези в чужбина, Николов каза, че преди 5-6 години наистина е било така, но във времето тази тенденция се е променила.

„Тенденцията е все по-добра. Отстъпките стават все по-съществени и по-важното за нас – все по-продължителни. Започна се от един единствен ден в годината, след това започнаха да се рекламират „черни уикенди“. Постепенно това ще се превърне в „черен месец“, защото такава е практиката в САЩ, откъдето е възникнало. „Черният петък“ е началото на сезона на намаленията и това е много хубаво за нас, защото когато потребителят знае, че намалението е само в един ден, той много по-лесно може да бъде подведен, той няма време да сравнява и проучва и бърза да вземе първата оферта, за да не изпусне шанса. Когато се налага практиката намаленията да са по-продължителни, тогава ние самите не сме толкова импулсивни“, обясни председателят и насочи вниманието на хората върху това да не се подвеждат по оферти, които се представят като ексклузивни и твърдят, че са персонални или, че важат само до определен ден и час.

„Най-полезното за потребителя винаги е сравнението на повече оферти, повече търговци. Така имаме най-добър шанс да намерим добрата оферта, а не „доброто намаление““, коментира Николов и призова хората да ги търсят преди да имат проблеми, защото „Активни потребители” не са санкциониращ орган, а често биват търсени за подобни казуси.

Николов обърна сериозно внимание и на факта, че потребителите могат да върнат стока в 14-дневен срок само, ако тя е закупена онлайн, но това правило не важи, ако стоката е взета от физически търговски обект.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.