НЗОК пуска мобилно приложение
Полезна информация и място за обратна връзка от гражданите
Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) пуска мобилно приложение. Целта е хората да могат лесно и бързо да намират важна информация. Това ще става с нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който е инсталирал приложението.
Освен това хората ще мога да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките.
Приложението е удобно за ползване и не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и т.н.
Обратната връзка с гражданите е от особена важност за НЗОК в стремежа ѝ да подобри качеството на предоставяните здравни дейности. Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране.
Мобилното приложение може да бъде инсталирано по следните начини:
За потребители с операционна система Android, като се изпише „НЗОК“ в поле Търсене в Google Play или чрез код.
За потребители с операционна система iOS - в App Store или чрез код.
В момента приложението е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/nzok-puska-mobilno-prilozhenie/
Коментари (0)
Добави коментар