Омбудсманът поиска „Топлофикация София“ да компенсира потребители в столичния кв. „Бъкстон“
Причината - внезапно и без да бъдат предупредени са останали без топла вода
Омбудсманът Диана Ковачева поиска "Топлофикация София" да компенсира свои потребители в столичния квартал "Бъкстон". Причината - внезапно и без да бъдат предупредени са останали без топла вода на 12 юни, а съгласно информация, подадена от клиентския телефон на дружеството, това ще продължи до 7 юли.
Само за ден в институцията на обществения защитник са постъпили над 100 жалби.
В писмо до ръководството на дружеството Ковачева настоява подаването на топла вода да бъде възстановено във възможно най-кратък срок преди 7 юли и да бъде направена проверка на коя дата и в колко часа съобщението за плановия ремонт е публикувано на сайта на "Топлофикация София" заради съмнения, че известието може да е поместено там със задна дата.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/ombudsmanat-poiska-toplofikats/