Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Операторът на софийското летище посочи виновника за блокираните 300 души

Общество

Операторът на софийското летище посочи виновника за блокираните 300 души

Операторът на софийското летище посочи виновника за блокираните 300 души - Tribune.bg
Снимка:

Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници „Соф Кънект“ заявява, че отговорността е изцяло на наземните оператори – компаниите „Голдеър Хендлинг“ АД и „Суиспорт България“ АД, се казва в позиция на оператора на летище „Васил Левски“-София „Соф Кънект“.

От „Соф Кънект“ заявяват, че въпросните две компании обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на ръкав и времето за доставянето на багажа.

Още през февруари тази година „Соф Кънект“ изпрати на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (ГД ГВА) документ, с който настоя наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците, но резултат нямаше, посочва операторът на летище „Васил Левски“.

От „Соф Кънект“ обясняват, че двата наземни оператора са избрани от Министерството на транспортна и съобщенията и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, а не със „Соф Кънект“. Тяхната дейност се контролира от ГД ГВА и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците.

Приветстваме срещата с Гроздан Караджов, заместник министър-председател и министър на транспорта и съобщенията утре и очакваме да обсъдим и заедно да намерим най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището, добавят от „Соф Кънект“.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Кога смятате, че ще бъдат следващите парламентарни избори?
Покажи резултати Скрий резултати