Операторът на софийското летище посочи виновника за блокираните 300 души

Във връзка с инцидента от петък и със зачестилите случаи на лошо обслужване на пътници „Соф Кънект“ заявява, че отговорността е изцяло на наземните оператори – компаниите „Голдеър Хендлинг“ АД и „Суиспорт България“ АД, се казва в позиция на оператора на летище „Васил Левски“-София „Соф Кънект“.
От „Соф Кънект“ заявяват, че въпросните две компании обслужват пътниците на летището в София – от чекирането им, през проверката на размера на багажите преди отвеждането им до самолета, превозването им с автобус или преминаването им на ръкав и времето за доставянето на багажа.
Още през февруари тази година „Соф Кънект“ изпрати на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (ГД ГВА) документ, с който настоя наземните оператори да спазват базови стандарти за обслужване на пътниците, но резултат нямаше, посочва операторът на летище „Васил Левски“.
От „Соф Кънект“ обясняват, че двата наземни оператора са избрани от Министерството на транспортна и съобщенията и имат договори за обслужване с авиокомпаниите, а не със „Соф Кънект“. Тяхната дейност се контролира от ГД ГВА и единствено тя може да повлияе за подобряване качеството на обслужване на пътниците.
Приветстваме срещата с Гроздан Караджов, заместник министър-председател и министър на транспорта и съобщенията утре и очакваме да обсъдим и заедно да намерим най-правилното решение в името на доброто обслужване на пътниците на летището, добавят от „Соф Кънект“.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/operatorat-na-sofiyskoto-letis/