Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените

Общество

Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените

Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените - Tribune.bg
Снимка:

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предостави в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.

Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.

Вижте формуляра тук.

Къде и как да подадете жалбата си?

Комисия за защита на потребителите

Комисия за защита на конкуренцията

Омбудсман на Република България

Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.

Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.

 


Последвайте ни в Google News

 

Етикети телекоми, жалба
Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети