Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. Осъзнатото хранене във фокуса на мащабна кампания на Лидл България

Общество

Осъзнатото хранене във фокуса на мащабна кампания на Лидл България

Осъзнатото хранене във фокуса на мащабна кампания на Лидл България - Tribune.bg

Инициативата в полза на хората и опазването на природата започва с национално представително проучване за хранителните навици и нагласи на българина

Лидл България обявява началото на дългосрочна социално отговорна кампания под надслов #ХраненеСмисъл. Тя ще бъде както с информационен, така и с образователен характер, като основната цел на смарт ритейлъра е да постави основите на сериозен и систематичен разговор по темата за осъзнатото хранене, който разглежда аспекти от грижата за здравето на хората до това какво потребление е по-щадящо за планетата. 

Първата активност, част от инициативата, е провеждането на национално представително проучване, което ще изследва нагласите и навиците за хранене у нас и готовността на българите да следват модел на осъзнатата консумация на храна, която е здравословна за човека, като в същото време благоприятства опазването на природата.

Проучването ще се осъществи в партньорство с експерти от Национална асоциация по практическа диететика и интегративна медицина (НАПДИМ), Асоциация „Родители“ и Медицински университет „Проф. д-р П. Стоянов“ – Варна и ще бъде реализирано от изследователската агенция Blue Point. Резултатите ще предоставят основата за разгръщане на социално отговорна комуникация и образователни активности през цялата година.

„Ние ежедневно достигаме стотици хиляди клиенти и допринасяме с нашите многобройни продукти за тяхното хранене. Ето защо стартираме тази кампания с чувство за отговорност и грижа. За нас е важно да повдигнем обществен разговор и дискусии за осъзнатото хранене не само с обществото, но и с лидерите на мнение, експертите и институциите“, поясни Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България. „Темата за осъзнатото хранене е съществена част от нашата стратегия за устойчиво развитие. От години предприемаме редица мерки, за да осигурим по-качествени, здравословни и устойчиви хранителни продукти на достъпна цена. Затова вярваме, че с Lidl ХраненетоСмисъл е лесно постижимо.“

Още през 2017 г. Lidl е първата търговска верига на световния пазар, която разработва цялостна стратегия за намаляване на солта, захарта, остатъчните вещества, замърсителите и добавките в асортимента от своите собствени марки (печива с по-чиста рецепта от Фурната на Lidl, Clean Label продукти, контрол на плодове и зеленчуци за над 700 остатъци от пестициди и др.). Като взима под внимание последните глобални научни изследвания на водещи експерти в областта, ритейлърът наскоро обнови своята Политика за осъзнато хранене, в която компанията си поставя още по-амбициозни цели, свързани с безопасността и качеството на своите хранителни продукти, така че да допринесе за здравето на хората с грижа към планетата.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети