Платените паркинги в моловете лъжат клиентите, твърдят от Асоциация за защита на потребителите
На клиентите се поднасяла заблуждаваща информация, предупреждават от Асоциацията
Асоциация за защита на потребителите алармира, че големите търговски магазини и Молове масово заблуждават клиентите с платените паркинги. Всички трябва да бъдат много внимателни особено покрай коледното и новогодишно пазаруване. Повечето центрове предлагат два часа безплатен паркинг, но това не е точно така.
Асоциацията за защита на потребителите извърши проучване за това как се разбират от хората написаните условия за паркиране на следния текст в голям мол в София:
„Престой до 2 часа – безплатен паркинг,
Престой от 3 до 5 часа - 2 лв./час с включено ДДС,
За всеки час след 5-ия - 4 лв./ час с включено ДДС,
След десетия час – 6 лв./ час с включено ДДС,
Посочените тарифи са с натрупване”, гласи съобщението за ползаване на паркинга.
Над 90% от анкетираните не прочитат до край условията. Те остават с впечатлението, че независимо колко е престоят им, първите 2 часа са безплатни. Само 10% са раздвоени колко точно дължат след третия час.
Моловете в София заблуждават потребителите, твърдят от Асоциацията за защита на потребителите. Обяснението е, че опитвайки се всячески да спрат неправомерното паркиране от съседни офис и жилищни сгради, моловете вредят на потенциалните си клиенти, които пазаруват и си оставят парите в търговските обекти. Според Асоциацията поднесената информация за паркиране е заблуждаваща и експертите ѝ настояват Комисията за защита на потребителите трябва да извърши проверка на обектите.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/platenite-parkingi-v-golemite-targovski-magazini-lazhat-klientite-tvardyat-ot-asotsiatsiya-za-zashtita-na-potrebitelite/
Коментари (1)
20.12.2019 18:08 / Отговор
Добави коментар